sobota, 21 września 2013

91. Katy Perry

 
 
 
 
 
 >> kliknij na wybrany blend, powiększy się




  

 
 
>> kliknij na wybrany avatar, powiększy się


#7EBEB2 ; #D1F3DB ; #DA9C3C ; #BC1953 ; #7D144C



#03021C ; #F76708 ; #FBF8AE ; #FC0992 ; #A916FC

 #FA1908 ; #EDE75B ; #FA9615 ; #4D03BA ; #0D022B

 #FFE8C6 ; #F5C494 ; #40032C ; #280511 ; #120111

 #000000 ; #FF0000 ; #FF00C5 ; #B500FF ; #00F3FF

 
 

 
>> animacje nie są mojego autorstwa

Hejka!
Dawno nic nie było, bo nie miałam czasu dodać. Szkoła trwa, także na pewno mnie zrozumiecie.
Nie dodałam nagłówków, bo z tego co widzę, to raczej nikt nagłówków nie dodaje, więc nie wiem czy jest dalszy sens je robić. 
Robić nagłówki czy nie? Po prostu napiszcie.
Nie wiem, kogo dodać w kolejnej notce. Było dużo propozycji, m.in: Selena albo Demi, czy Miley. Widziałam też aktorki z PLL i nie wiem kogo dodać.
>> Może dodać coś innego, typu MIX FANICONEK? Chcecie taki mix?
Dawno nie było, więc mogę dodać. Tylko napiszcie z kim chcecie faniconki. Piszcie wszystkie osoby, które chcecie.
>> A w trakcie gdy będę robić faniconki, z kim zrobić najbliższą notkę? Piszcie w komentarzach!

BIERZESZ COŚ? PISZ!!!

17 komentarzy:

  1. Świetne są te tła. :) Jeśli można to chętnie sobie jakieś skopiuję. ;) Mogłabyś zrobić faniconki z Torresem, Bartmanem i Bruno Marsem? :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog świetny :D Biorę kilka rzeczy :* A co do faniconek to chciałabym z nie wiem np. pezetem , b.r.o itp. Może jeszcze z Rihanną . Kolejne notki o Rihannie , The Wanted , świetny , będę tu zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Faniconki z piłkarzami . :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zrób faniconki z lucy hale, ashley benson, shay mitchell, troian bellisario, selena gomez i demi lovato <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. ^^ Śliczny blog, bardzo mi się podoba. Dla mnie grafika jest świetna, nawet trochę profesjonalna. ; * Ogólnie blog jest niesamowity jeżeli chodzi o: grafikę, wygląd, czytelników i wszystkiego innego :* Jeśli chodzi o mix ja bym prosiła o faniconki z Olivią Holt, Seleną Gomez i Bridgit Mendler. ^^ Pizdrawiam i życzę dalszych sukcesów ^.^

    ~ SpongeCake ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodatki są cudne <3 Przedostatni blend podoba mi się najbardziej, bo niby jest prosty, ale genialny. ♥ Zakochać się można.
    Faniconki dodaj z piłkarzami może? Np. Cristiano Ronaldo, Iker Casillas, Błaszczykowski, Lewandowski, Piszczek, Ramos i może tenisistki i tenisiści? Agnieszka i Ula, Maria Sharapova, Victoria Azarenka, Nadal, Novak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne dodatki! Blendy mają cudowne kolory i są takie proste. To mi się chyba najbardziej podoba w Twojej grafice, że robisz proste dodatki, które zawsze wychodzą znakomicie. Avatary bardzo ładne, tła piękne + świetne animacje.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę tło w różyczki ;D
    a grafika jest po prostu cudowna ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. a może dodatki z Demi Lovato? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, wszystko super. Biorę parę ;d Można prosić o Emmę Watson ? ^^ :* Buźki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te blendy *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę blendy ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę wszystkie blendy ^^ ~ cains.

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę blendy i być może jakieś tło /oldhappy

    OdpowiedzUsuń