niedziela, 6 kwietnia 2014

REAKTYWACJA!

Cześć kochani!
Mam nadzieję, że ktoś mimo tej długiej przerwy, jeszcze tutaj wchodzi albo będzie wchodzić.
PRZEPRASZAM, BARDZO PRZEPRASZAM!
Nic tutaj nie dodawałam przez tak długi czas, ponieważ mam bardzo dużo nauki w szkole. Kompletny brak czasu. Wtedy, gdy miałam odrobinę czasu, to spotykałam się z przyjaciółmi. 
Mam tyle nauki w szkole, że w ciągu tygodnia cały czas się uczę, a w weekendy albo się uczę, albo odpoczywam.
Naprawdę, bardzo mi przykro.
Chciałam coś tutaj dodać, ale wtedy gdy chciałam, nie miałam pojęcia co chcę zrobić. Jakbym się wypaliła. Nic mi się nie chciało.
Byłam zmęczona szkołą, nauką.
W dalszym ciągu jestem, ale może sobie jakoś poradzę.
TO CO POWRÓT?
Mam nadzieję, że ktoś jeszcze będzie tutaj wchodzić i pobierać dodatki.
Teraz pytanie do Was:
1. Dodawać blendy? Jeśli tak - jakie blendy?
2. Dodawać avatary? Jeśli tak - jakie?
3. Dodawać nagłówki galeria.glitery? Jakie?
4. Dodawać faniconki?
5. Dodawać fanbanery?
6. Chcecie animacje?
7. Tekstury?
8. Zwykłe fotki 600x600?
9. Malutkie ikonki?
10. Dodatki np. na twittera? Typu headery i ikonki?
JEŚLI CHCECIE - NAPISZCIE CO I JAK TO MA WYGLĄDAĆ.
JEŚLI CHCECIE WSZYSTKIE RZECZY, Z POWYŻSZYCH - NIE MA PROBLEMU! BĘDĄ!
Postaram się dodawać coś częściej. Gdy widzę, że więcej osób odwiedza bloga, jest mi milej i bardziej chcę mi się coś robić, naprawdę. Wtedy wiem, że jest ta liczniejsza grupka, dla której mogę coś robić. Że po prostu to chcą widzieć.
MOŻE MACIE JAKIEŚ INNE PROPOZYCJE? ŚMIAŁO PISZCIE.
I JESZCZE JEDNO: Z KIM CHCECIE WYGLĄD, TUTAJ NA BLOGU?
Postaram się zrobić jakiś niepowtarzalny wygląd.
Dziękuję i przepraszam! <3
Wszystko piszcie w komentarzach! ♥

7 komentarzy:

  1. Co do twojego nie pobytu to szczerze mówiąc rozumiem, ale jakoś ja zawsze znajdę czas na kompa, głupia ja -.- Mam nadzieję, że grafika na tym blogu będzie jeszcze lepsza. Moim zdaniem ja bym nic nie zmieniała co do techniki blendów, skoro ludzie pobierali je takie jakie są teraz to po co coś zmieniać :) Propozycji nie mam żadnych, choć chciałabym, aby wszystko się tu pojawiało. Wtedy wszystkie dodatki będzie się przeglądało z zachętą do komentowania i bardziej doceniania twojej pracy. Wygląd bloga ma się podobać tobie więc zrób z tym, kogo ty jesteś fanem :) ~ bubblequeen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo nauki, więc naprawdę ciężko znaleźć czas. Teraz robi się trochę luźniej, bo kwiecień, święta. Trochę wolnego w maju, więc może coś będę dodawać. Postaram się!

      Usuń
  2. Rozumiem. Ja stawiam na powrót :) Ten blog jest genialny i oczekuję więcej dodatków :) Blendy dodawaj jakie teraz dodawałaś, tak samo z innymi dodatkami. Najlepiej jak byś dodawała: blendy, avatary, fanicony, fanbanery, tekstury, dodatki np. na twittera, fotki 600x600, nagłówki na galeria.glitery.pl, icony, dosłownie wszystko! Twoje dodatki są nieziemskie i w ogóle niewiem jak je opisać! Trzeba by było użyć tylko słów: świetne, super, fajne, zajebiste, zajefajne, śliczne <3, piękne, ładne... i w ogóle wszystkie miłe słowa :) A wygląd jaki ty chcesz! Ja bym polecała z jakąś sławną gwiazdą :) ~ cains :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówiąc, już nie korzystam z twojej grafiki, ale zdarza mi się, gdy dodasz nową notkę, pooglądać twoje pracę, ponieważ zawsze podobały mi się twoje blendy, więc jakbyś mogła dodawaj je czasem, ja sobie po patrze, a innym pewnie też się spodobają, bo przecież są świetne, pozdrawiam :D
    ________
    Jak będziesz mieć czas to zajrzyj : http://say-something-123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim blogu został ogłoszony konkurs graficzny. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału. Do wygrania aż 1000 komentarzy! // virtutti

    OdpowiedzUsuń
  5. Heej!
    Jeśli wciąż Cię interesuje mój blog - zapraszam!
    http://another-story-about-ski-jumping.blogspot.com/2014/04/jedenasty-rozdzia.html

    PS. Również jestem za tym, abyś tutaj do nas wróciła! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heii. Super! Kocham Twój blog. Oby tak dalej. Mam nadzieję że nie przestaniesz go prowadzić;)) Mogę prosić o dodatki z Lodovica Comello.? Będę baaardzo wdzięczna:* Pozderki;d

    OdpowiedzUsuń