piątek, 21 września 2012

00. Powitanie

Cześć Wam wszystkim!
To jest mój już chyba drugi blog z grafiką. Wcześniej miałam na onecie, ale został on usunięty. Teraz postanawiam blogować na blogspocie. 
Co tu będę dodawać?
Najczęściej znajdziecie tu różne blendy (w różnych stylach), avatary (różne rozmiary), akcje I love, animacje, jakieś fotki, fanbanery, nagłówki, banery i co tam jeszcze będziecie chcieli. 
Mam nadzieję, że będziecie pobierać dodatki i komentować.
Nie zamazujcie podpisu mojego bloga.
Kto w pierwszej notce ma się pojawić?
Selena, Demi czy Miley? Czy może całkiem ktoś inny?
Piszcie u dołu w komentarzach.

A tutaj macie button mojego bloga:


11 komentarzy:

  1. Daj Selene Gomez i Justina Biebera razem (Jelene) ;D A jak nie znajdziesz to osobno lub tylko Sel, moja propozycja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponowałabym Dems. ;DD Ostatnio straciłam wiarę w swoje umiejętności graficzne... jeżeli w ogóle takie posiadam. A muszę koniecznie coś wstawić do galerii.

    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Umarłam. *_* Twój nagłówek jest prześliczny ; ** < 3 A w kolejnej Demi.

    OdpowiedzUsuń
  4. jelenaa ♥ daj jelenkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. miiiśkaaa . < 33 ; *21 września 2012 21:48

    W kolejnej możesz dać Demi. Ślicznego masz tego bloga. Tak słodko tu ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się kolejny cudny blog z grafiką. Z niecierpliwością czekam na 1 notkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się kolejny niesamowity blog :) Czekam na notki ;*
    W kolejnej notce : Demi < 33

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrób z One Direction !!.Blendy bardzo ładne z Demi . ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Taak , < 33 Ja też jestem za One Direction !! < 33 /anymore<33

    OdpowiedzUsuń