środa, 26 września 2012

03. Selena Gomez

 
 
( kliknij, będą większe )

  
 




 
 
 



Tylko noc jest w stanie ukryć łzy.
Notka z Selena Gomez. Myślę, że dodatki przypadną Wam do gustu i będzie pobierać.
A no i piszcie propozycje co do kolejnych notek, w przód. 
Będę szybciej robić, a potem będę tylko dodawać.
A jak tam w szkole u Was?
 U mnie - no jak w szkole. Mnóstwo nauki i masakra, ale daję radę.
Do następnej notki.
Z kim dodać kolejną notkę? Z Jeleną czy z Bellą Thorne?

BIERZESZ - TO PISZ KOMENTARZ!



32 komentarze:

  1. Proszę cię , dodaj notkę z Bellą Thorne . Bardzo proszę . Świetny blog , podobają mi się dodatki z Miley :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wziełam na glitery mój nick to Paulinka56

    OdpowiedzUsuń
  3. wziełam 1 blenda-sel23

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie . Zrób nową notke z Bellą i jakbyś mogła to nastepna z 1D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny blog i dodatki ;* Jelena może ? < 33

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ;* Mogłabyś w jakiejś notce dodać Brendę Song albo Shakire ? : )

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę kilka animacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę cię , dodaj notkę z Nina Dobrev . Bardzo proszę . Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miiiśkaaa . < 33 ; *28 września 2012 18:58

    Ale śliczne! Biorę kilka blendów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. pb kilka dodatków

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ;* W następnych notkach może Shakira albo Emma Watson ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy kolejna notka ? Dodasz Bellę Thorne ? : **

    OdpowiedzUsuń
  15. super biorę <3 i jeszcze raz super

    OdpowiedzUsuń
  16. Wziełam wszystkie animacje i fanbanery ! Robisz świetną grafikę ! Proszę dodaj jeszcze jedną notkę o Selenie i Zendayi : D Fajnie by było jakbyś dodała jakieś avki < . 333

    OdpowiedzUsuń
  17. są niesamowite ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blendy, fanicony, animacje wg wszystko jest dudowne ;* czekam na więcej blendów z Seleną Gomez. : D

    OdpowiedzUsuń
  19. zabrałam jednego blenda ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. biore-bornxtoxdiex

    OdpowiedzUsuń
  21. Pobieram 10 blendów :) - Nutello

    OdpowiedzUsuń