sobota, 13 października 2012

07. Nina Dobrev

 
( kliknij w wybrany blend, będzie większy )


 


Banery

( baner ma przezroczyste tło )

( kliknij, a się powiększą ) 

Avatary

 




Cześć. 
Dzisiaj dodałam Dobrev, bo ktoś prosił w poprzednich notkach jeszcze. 
Zaglądacie w ogóle na mojego bloga, pobieracie?
Bo nie wiem, czy dalszy sens prowadzenia tego bloga.
Ktoś w ogóle tu jest, pobiera coś? Jest dalszy sens robienia dodatków i wklejania tutaj?
Więc w kolejnej notce kogo mam dodać?
Widziałam tam propozycje takie jak: Tisdale, Watson, Shakira, Bieber. 
Ktoś z tych osób, które wymieniłam u góry, czy ktoś całkiem inny? 
Piszcie w komentarzach, kogo chcecie w następnej notce.
POZDRAWIAM! <3

BIERZESZ - PISZ KOMENTARZ!

22 komentarze:

  1. Jest, jest ;* Prowadź bloga dalej, bo jest fenomenalny mimo, że nie pobieram dodatków, bo nie mam czasu na glitery : |W Nowej notce może Shakira ? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdę jakieś ładne zdjęcia, to się postaram.

      Usuń
  2. Łaadne ;3 W NN może Shakira albo Bieber ? ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, w nowej Shakira albo Watson ? ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są. a ten pierwszy blend - booski ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. spoczo ten blog :3 . wpadłam na pomysł może dodała byś coś z Justinem Biberem . Mam z nim teraz profil i jest mi on potrzebny . Super by było gdyby był z tej jego nowej piosenki . polecę znajomym :*
    ~ marti262 . XD

    OdpowiedzUsuń
  6. dodaj biebera w kolejnej.

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne, że go prowadź dalej. jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper, w nowej notce może Linkin Park ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaj! Jak tu zmieniłaś. Ślicznie. Ten szablon *_* Ach!

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno wezmę któregoś dnia stąd animacje Niny, są cudowne :) mam nadzieje że dodasz kolejną notkę z Niną, proszę ♥ Claudishia.~

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne , wezmę

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć,mam pytanie : Czy mogę skorzystać z jakiegoś blenda z Niną Dobrev na swój blog z opowiadaniem ? c :

    OdpowiedzUsuń