wtorek, 30 października 2012

13. Shakira

( kliknij, powiększą się )

 


( naokoło jest biała ramka, po zapisaniu będzie )


( po zapisaniu będą większe )




Dzisiaj Shakira. Myślę, że dodatki Wam się spodobają.
Możecie dawać propozycje co do kolejnych notek? 
Bo jak dajecie propozycje, ja od razu robię dodatki i mam już dodatki na kilka kolejnych notek. I tak mi jest lepiej. 
Także piszcie kogo chcecie, a ja na pewno tą osobę wykonam.

KOGO CHCESZ W KOLEJNYCH NOTKACH? 
NAPISZ KOMENTARZ!

BIERZESZ - PISZ!

17 komentarzy:

  1. super następną może z Ewą Farną ?

    OdpowiedzUsuń
  2. b. ładne ;* W nowej może Linkin Park ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są .. :)W Nowej może Sasha Strunin ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mega *.* w nowej proponuje Linkin Park :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ! biorę jednego blenda:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Wzięłam jednego blenda : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper . ;D W NN może Vanessa Hudgens ?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, może ariana grande , selena gomez ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. NN - Niall Horan ? : D

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę, może Rihanna w następnej notce ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne dodatki ^^/ immediatex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam piłkarzy ;D to może w następnej notce siatkarze? ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj, nie sory już masz XD

    OdpowiedzUsuń