sobota, 8 grudnia 2012

23. Debby Ryan

 
 
 
 
 
( kliknij, a się powiększy )


Avatary

 
 
 
 ( kliknij, powiększą się, przezroczyste tło + cień )
 

( kliknij, będą większe )


 
  


 
 
 
 
 
 
( kliknij w animacje, a będą większe )

Siemka.
Dzisiaj Debby, bo ktoś mnie o nią prosił od kilku notek, więc proszę bardzo. Myślę, że dodatki się spodobają. 
U Was też pełno śniegu i tak mroźno? Ach, ale ja w sumie lubię zimę i kocham śnieg, więc trochę mrozu nie zaszkodzi. 
A kto w kolejnej notce? Zimowe fotki? Mogą być, czy coś innego?
Piszcie propozycje.

BIERZESZ - NAPISZ KOMENTARZ! <3

12 komentarzy:

  1. śliczne ;* W nowej notce jak najbardziej zimowe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra notka ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie, uwielbiam Debby ; * w kolejnej zimowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, masz prawdziwy talent. Będę tu częściej zaglądać. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie ale nie biorę nie lubię za bardzo Debby :) A mogła byś w następnej notce dać Vanesse Hudgens ? Była bym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie . kocham Debby i pobieram :D w następnej dodaj zimowe *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. BLAGAM CIE ! ZROB TERAZ BECKY GOMEZ ! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominałam już, że nie znalazłam odpowiednich fotek. Ona ma mało zdjęć. Nie wiem, zobaczę co w mojej mocy.

      Usuń