sobota, 15 grudnia 2012

25. Nicole Anderson

 
 
( kliknij w wybrany blend, a się powiększy )


( Kliknij, avatary się powiększą. Ta kratka na avatarach to tekstura, 
po powiększeniu ładniej wygląda )


 
 
( kliknij, a avatary się powiększą ) 


 




Cześć.
Dodałam Nicole, bo ktoś mnie ostatnio prosił. Animacji mało, bo tylko tyle zdołałam znaleźć
Podobają dodatki? Piszcie. 
A tak z innej beczki, oglądacie skoki, lubicie oglądać? Bo jeśli tak, to jestem zaskoczona powrotem Kamila. Powrót na miarę króla, świetnie, pięknie. Ale trochę szkoda, że nie pierwszy. Jutro będzie lepiej. Wszyscy trzymamy kciuki. 
KTO W KOLEJNEJ NOTCE? 
 PISZCIE PROPOZYCJE, CO DO NOTEK W PRZYSZŁOŚCI.

BIERZESZ - PISZ!!

17 komentarzy:

  1. Kamil, Kamil, Kamil < 33
    Śliczna notka, biorę avatar :D
    W nowej Jennifer Stone ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna notka, dodaj Cyrus <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :*:* w następnej świąteczne albo Ryan .

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna notka. ^__^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna notka, uwielbiam Nicole < 3 Jennifer Stone, mogłaby być , tak jak z powyzszym komem sie zgadzam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Dziękuję, że dodałaś, jak prosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne >333 zrobisz kiedyś z Mariną Łuczenko ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dodatki , a zrobiłabyś może notke z Niallem Horanem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ktoś mnie kiedyś prosił i szukałam zdjęć, ale znalazłam mało, więc nie wiem kiedy mogę dodać.

      Usuń