czwartek, 10 stycznia 2013

31. Rihanna

 
( kliknij  na wybrany blend, a się powiększy, wszystkie 600x600 )


 
  
 
 
 


 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się ) 






Nagłówki na galerię, zamiast "galeria.glitery.pl" 

( kliknij, nagłówek się powiększy ) 
 
+ tło


KOLORY
#90BDC3 ; #FBC66A ; #BAC5C1 ; #403535
Ustawiacie do bloczków, nagłówków według własnego uznania.

( kliknij, nagłówek się powiększy ) 

+ tło


KOLORY 
#5F766D ; #8BD9BE ; #47503B ; #2A3956 ; #08122B
Ustawiacie do bloczków, nagłówków według własnego uznania.


Cześć Wszystkim.
Nowy rok trwa już pełną parą. Jak Wam mija? Lepiej, spokojniej? Dużo nauki w szkole?
Pochwalcie się, kto od jutra zaczyna ferie. Ja niestety muszę czekać aż miesiąc. Dam radę.
Dodatki się podobają? Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam przypadną do gustu.
W kolejnej Niall Horan (fotki 600x600) czyli Little Mix (dodatki)?
PISZCIE W KOMENTARZACH.

BIERZESZ - PISZ!
Proszę piszcie, bo nie wiem czy jest sens prowadzenia dalej tego bloga, czy ktoś pobiera.

PS: jeśli lubicie blogi z opowiadaniem, to zapraszam na moje:

( klik na button u góry )

I jeszcze drugie opowiadanie:

( klik na button u góry )

43 komentarze:

  1. Boskie!!Biorę 3.Pozdrawiam Oh,my lov

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! Cudne ;D kłaniamy się Artysto ;* mam wielką prośbę, czy po następnej nowej notce mogłabyś zrobić avatary, bledny itp z Sagi Zmierzch? Najlepiej z najnowszej części ;* Byłabym bardzo, ale to bardzo wdzięczna. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mogłabyś dodać takie na blog.onet.pl of blog.pl
    coś pod to 994 x 370 ;) No ale po za tym to nic dodać nic ująć ;) Hmm.. Proponuję zrobić z Christiną Aguilera, Angelina Jolie, Barbara Palvin, Dorota Doda Rabczewska, Francisco Lachowski, Marta Żmuda Trzebiatowska i Hmm.. z Jakimiś modelkami ;) Na pewno bym pobrała! ;) / Proelosiak.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. No na blog.onet.pl i tym blog.pl wszystko inaczej.
    Teraz nagłówek to 994x370 innego nie dodasz.. więc nowa moda :D
    Hmm.. No wszystkie dodatki jakie dasz rade zrobić. Masz ochotę na współpracę?:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci tak : Nie wiem. Serio przeszukałam teraz jak to z tymi komentarzami załatwić ale to chyba trzeba je akceptować.
    Ja zauważyłam że raz muszę akceptować a raz nie.. Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chcesz dodać button na stronę wchodzić kolejno: układ - dodaj gadżet i wybierasz z pośród tej listy gadżetów "obraz". wgrywasz tam wybrany obrazek i zapisujesz. mam nadzieję, że coś zrozumiałaś XD
    verdanes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dodatki ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe blendy i dodatki *.* omg, biorę < 3!

    OdpowiedzUsuń
  8. dodaj little mix ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. wezmę blendy

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne dodatki : )

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie nawet niezłe dodatki, gdyby nie to, że z Rihanną. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny blog *.* wezmę dodatki z Riri < 3 a w nast. dodaj Little Mix ;)(pytajki456)

    OdpowiedzUsuń
  13. a napiszesz mi an konto:pytajki456 skąd masz takie extra fotki rihanny na tych dodatkach> ? np.na faniconach ,avkach , blendach? z picasy? jak tak to z jakiej? napiszesz :***? na pytajki456 konto

    OdpowiedzUsuń
  14. little mix, w kolejnej ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog , u mnie NN < 3 // amazey.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tu, chyba będę wpadać częściej. : D A co do grafiki, to zmieniłabym widoczność siatki, bo trochę to wszystko zniekształca. ( : Piszę ten komentarz po raz trzeci, yhh. : O || http://REDDS.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Prowadź dalej tego bloga . ! On jest cudowny . !! : D W nn poproszę Nialla Horana . ; *

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodaj fotki z Niallem . : D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam cię bardzo !Nie wyobrażam sobie mnie robiącą tak wspaniałe blendy , kocham je i ciebie :)

    Zapraszam do mnie na nn :D
    http://lovesandfriend.blogspot.com/

    PS : Robisz też na zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę . dodaj little mix ; *

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie NN // amazey.blog.onet.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś w NN/ PROELOSIAK.BLOG.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne sa ...nie da się stwierdzić który najbardziej
    Zapraszam Cię do mnie - DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej świetne dodatki i blog. Prosiła bym o dodatki z Caribą Heine < 33. I jeszcze raz bardzo ładny blog. Glitery --> Sofeel

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne dodatki ; ** serio, ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nowa notka ? : )

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczniutkie dodatki :*** W nowej może E.Osment albo B.Mendler? ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę ;) świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. biorę blendy <33

    OdpowiedzUsuń
  30. Pobrałam kilka blendów ;)

    OdpowiedzUsuń