środa, 16 stycznia 2013

32. Little Mix

 
 
 
( kliknij, powiększą się, rozmiar: 600x600, fotki z picasy Ayumi Azu Neyan


 
 
 
 

 


( wkoło biała ramka ) 

 
 
 
 
( kliknij, powiększy się )

Cześć wszystkim!
Notka po dłuższej przerwie, ale chyba mi wybaczycie. Szkoła, szkoła i tak ciągle. 
Nauki mam strasznie dużo, nic dziwnego - koniec półrocza. Każdy nauczyciel robi sprawdziany.
Fotki od Ayumi picasa - > KLIK
Podobają Wam się dodatki? Jak tak - piszcie.
Dziękuję za prawie 40 komentarzy pod poprzednim postem, strasznie mnie to cieszy, że ktoś wchodzi na mojego bloga, patrzy, komentuje, pobiera. Aaach! To strasznie miłe.
Piszcie oczywiście propozycje, co do kolejnych notek, na pewno dodam w najbliższym czasie.
W kolejnej NIALL HORAN, zdjęcia 600x600? 

BIERZESZ - PISZ! <3

27 komentarzy:

  1. BIORĘ ! ZAPRASZAM NA http://fejsdin.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. bfhjskgfvsdbvy *_________* PRZEŚLIIIICZNE :*:*:* Nic tylko rzygać tęczą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeej, boskie dodatki :D :3 a pierwszy blend jeej *o* boski <3
    pozdrawiam, glamstar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna notka , awww < 3 Uwielbiam LM , pobieram ;* // amazey.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju : * jakie boszkie < 3 biorę co nie co ; ) . ; * a dodasz Katy Perry ? dodatki ? i mam prośbę co są te podłóżne I am little mix fan .to moglabys czasem dodawac to ale bez tego napisu ? bo ładniej wygląda jak się to weźmie na avka niz z tym napisem I am fan ... dziekuje z gory za wszystko < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ja też bym chciała z Perry ; ) dodasz ? dzięki z góry : ******

      Usuń
    2. mogę robić takie avatary, bo tą akurat fanbanery ; > robić avatary w takim rozmiarze ? : )

      Usuń
  6. Ślicznie, czekam na notkę z Francisco Lachowskim. :) <3 / Proelosiak.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. TAAK Niall , nareszci . ; * Już się nie mogę doczekać . : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie są ; ** dzięki, że dodałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notka, masz własny styl i oryginalny :> Twoje blendy i dodatki są wspaniałe krótko mówiąc :) miałam opuścić glitery, ale patrząc na Twój wysiłek, mam chęć wrócić :> haha.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne a dodała byś z rożnymi rzeczami i wgl i biore tło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, o jakie rzeczy chodzi? Napisz bardziej precyzyjnie.

      Usuń
  11. U mnie NN < 3 // amazey.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę faniconki

    OdpowiedzUsuń
  13. dokładniej to same tła jeśli możesz było by super

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzięłam wszystko z Pezz :D Śliczne :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzięłam blenda.-Kyoshi

    OdpowiedzUsuń