sobota, 26 stycznia 2013

35. Selena Gomez

 
 
 
 
 
 
( kliknij, powiększy się ) 



  
  



 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się, nie zwracajcie uwagi na te kropeczki, po powiększeniu i zapisaniu wszystko będzie normalnie )


( ktoś kiedyś pisał, abym takie avatary wykonała, więc proszę )





Nagłówki galeria.glitery


KOLORY
FCDBF0 ; 562ADF ; A824DD ; E73C9C ; 24E2BF


 KOLORY
D9B899 ; A3A195 ; 799CD4 ; 614865 ; 745A78


KOLORY
B02459 ; 821740 ; 178269 ; D5A94A ; EECE8B

Hejka! 
Miałam dodać wczoraj, ale potem nie chciało mi się już linkować. Sobota już się kończy, jutro niedziela i potem kolejny tydzień szkoły. FERIE, CHCE FERIE!
Podobają się Wam dodatki? Mi tak, są chyba okej. I nawet ich dużo.
W kolejnej Katy Perry, czy ktoś inny? PISZCIE.

BIERZESZ - PISZ!! <3     

36 komentarzy:

  1. Pięknie , biorę . ! : DD

    OdpowiedzUsuń
  2. extra blog *___* i super pomysł z tymi tłami pod koniec notki + kolorki . nie no miód malina ; * dodasz w nast. notce Katy Perry ? proszę < 3 i dziękuję z góry ; *******

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie , czekam na Katy . ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. czy byś mogła dodać notkę z Liz Gillies? jeszcze NIGDY nie widziałam na ŻADNYM blogu na glitery z nią dodatków. proszę, proszę, proszę bardzo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny nagłówek ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z powyższym anonimem , błagam dodaj Elizabeth Liz Gillies . ♥ Jak dodasz to będziesz miała chyba najlepszy blog na świecie . ( i tak jest boski.) + jakbyś mogła to potem dodaj jeszcze notkę z Miley Cyrus w blondzie . Z góry bardzo dziękuje . ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna notka , ale zresztą jak zwykle ;d u mnie NN // amazey.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram, świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Notki sa coraz lepsze . ! Kocham tego bloga < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest perfekcyjne, a kolor twojego tło tak cudnie uspokaja! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale sliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna notka jak zwykle , u mnie NN // amazey.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie tutaj. ♥ najbardziej podobają mi się te nagłówki. < 33. jak wrócę na glitery to na pewno coś stąd ściągnę. x D. tylko, że ciągle czasu znaleźć nie mogę. -,-. a, i miłych ferii, kochana. < 3. ja już jestem PO. XD / stęskniona alicja ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju, boski blog *.* !! http://founded.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna notka / DARVENS.BLOG.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. ŁADNA NOTKA , U MNIE NN / DARVENS

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak po pierwsze - mi naprawdę podoba się twoja grafika , rzadko który blog potrafi robić aż tyle dodatków .
    po drugie - jak mam komentować twoje notki jak nawet mnie o nich nie informujesz ?! Gdybym codziennie wchodziła na każdy blog który mam komentować , to by na grafikę mi czasu nie starczyło .
    Pozdro -,- // amazey

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie tutaj, podobają mi się nagłówki z Gomez / velladis.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak , i przepraszam , że się wkurzyłam :) // amazey

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę, są świetne ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne, zabieram . ; D

    OdpowiedzUsuń
  22. pobrałam jednego blenda ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne biorę. :* PQL

    OdpowiedzUsuń
  24. biore-bornxtoxdiex

    OdpowiedzUsuń
  25. Pobieram blendy i avatar ♥

    OdpowiedzUsuń