niedziela, 24 marca 2013

47. Nieznane

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybraną fotkę, powiększy się, rozmiar: 600x600 )


Cześć wszystkim!
Co myślicie o zdjęciach i teksturach? Moim zdaniem są ładne i myślę, że ktoś coś weźmie.
Nie piszecie żadnych propozycji, więc nie wiem kogo i co mam dodawać.
Ważne pytanie: Zawiesić/usunąć bloga? Nie wiem, czy jeszcze ktoś tutaj wchodzi i coś bierze.
Więc będziecie pisać propozycje i będziecie pobierać? Ktoś tu czasem zagląda? 
Pamiętnikowo: Sezon skoczny się dzisiaj właśnie zakończył i nie wiem, co mam ze sobą zrobić. Znowu czekać te bezlitosne osiem miesięcy? Niby LGP wcześniej, ale to nie to samo. I co zrobić?
Sezon naprawdę był niesamowity.
Kamil mistrzem świata, Polacy drużynowo brąz, milion śmiesznych wypowiedzi Żyły, pierwsze zwycięstwo Piotrka i trzecie miejsce, świetne lądowanie Fettnera, milion kolejnych fochów Wanka, świetna forma Polaków, cieszynka, uśmiech skoczków, Gregor i jego 50 zwycięstw, Gregor i jego mała i duża kryształowa kula, Harlem shake w wykonaniu skoczków, pierwsze zwycięstwo Tepesa i uśmiech jego taty, oglądanie przez moją osobę mieszanych skoków i ogółem konkursów pań, upadki skoczków, huśtawki nastrojów... Jej! Ale będę za tym tęsknić, mogłabym jeszcze wymieniać, ale naprawdę oszczędzę wam czytania.
A teraz jeszcze wtorek i środa ostatnie zawody w Polsce, a potem pustka.
Pytanie do Was:
KTO W KOLEJNEJ NOTCE? Chcecie jakieś mix czegoś, czy po prostu zwykła notka z fotkami, albo z jedną osobą i dodatki? PISZCIE! 

BIERZESZ COŚ? - PISZ!

17 komentarzy:

  1. czaderska notka :D ii nie usuwaj ani nie zawieszaj blogaa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. [spam]
    Los Angeles nazywane jest Miastem Aniołów. I nie bez powodu...
    Alison i Amanda to dwie najlepsze przyjaciółki, które od najmłodszych lat zawsze spędzały czas razem. Były dla siebie jak siostry.
    Pewnego wieczoru ich życie zaczyna ulegać zmianom. Powoli najgorsze tajemnice wychodzą na jaw i zaczynają komplikować życie cheerleaderek.
    Nie wszyscy są tymi za kogo się podają. Jedni są źli i pragną zemsty. Inni chcą je chronić i uświadomić je tym kim są. Niestety nie wszystkim się to podoba.
    Zaczyna się walka o życie. Nie tylko o własne, gdyż wszyscy są w niebezpieczeństwie. Trzeba zdecydować: dobro czy zło? Każdy błąd może spowodować kolejną śmierć. Tylko nieliczni wyjdą z tego cało.
    Kto wygra? Alison? Amanda? Czy może oni?
    Zapraszam na naszego nowego bloga ---> http://secrets-of-human.blogspot.com
    Jeśli nie przekonał cię opis, to może zmieni to zwiastun --->http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NiL6ep41iAI
    Przepraszamy bardzo za spam i mam nadzieję, że cię nim nie uraziłyśmy
    Pozdrawiamy Alison & Amanda ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka! Pobrałam tekst i teksturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam tekstury

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na nowy :) http://moje-marzenia-to-on.blogspot.com/ + fajna notka xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne to wszystko + wzięłam tekstury ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. wzięła parę fotek

    OdpowiedzUsuń
  9. To zależy od ciebie czy chce ci się pisać dla nas. Bo nikt o tym nie zadecyduje czy masz na to ochotę :) Życzę dobrego wyboru ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę, czasem może mniej, ale gdy mam na coś pomysł, ochotę to z chęcią lubię coś zrobić. :) A wybór jest też po części w Waszych rękach.

      Usuń
  10. Świetne są te zdjęcia, bardzo mi się podobają więc kopiuję kilka na glitery :) Czekam na więcej takich zdjęć, głównie interesują mnie części ciała, Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne , wzięłam kilka :)

    OdpowiedzUsuń