czwartek, 28 marca 2013

49. Mix avatarów

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )

 
 
 
 

( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


 
 
 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )

Witajcie!
Na początek, skąd fotki w avatarach. Część od picasy AAN a większa część z różnych fansite'ów gwiazd.
Myślę, że avatary Wam się spodobają, bo naprawdę się napracowałam. Są te osoby, które chcieliście? Chyba tak. Przejrzałam komentarze, zobaczyłam kogo chcecie i też przejrzałam Wasze profile, zobaczyłam, że dużo osób ma profile z PLL i TVD, więc tych dodałam w miarę dużo.
Podobają się? 
W kolejnej notce kogo chcecie? Propozycje piszcie, proszę.
USZANUJCIE MOJĄ PRACĘ I JAK BIERZECIE, TO KOMENTUJCIE.
Prosiłabym abyście podpisywali się pierwszym nickiem z gliterów, jak piszecie komentarz, to wystarczy z anonimowego zmienić na nazwa/adres url i wpisać tam swój PIERWSZY NICK. To nie takie trudne, a mi jest przyjemnie, gdy widzę, że ktoś bierze dodatki i komentuje.
Zdarzyło mi się zobaczyć, że coś wzięliście, a nie napisaliście komentarza. Skoro wzięliście dodatki, to chyba nie trudno było napisać komentarz? Szanujcie moją pracę.

BIERZESZ? NAPISZ KOMENTARZ.

22 komentarze:

  1. Świetne, ja chcę z One Direction i Kotami ! < 333 / KyoshiPacur

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! jak dużo < 33 Pobieram z PLL /madra09

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę ;D /thingx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, bardzo, bardzo dziękuję za Florence, nigdzie nie mogę znaleźć i jestem Ci bardzo wdzięczna. ; * Podobają mi się, oczywiście biorę. ;D / dorota12702

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominam o Ashley Benson.
    @luvmybenzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne *.* ja w nowej notce chętnie zobaczylabym Claire Holt< 33

    OdpowiedzUsuń
  7. Boooskie, napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę jedno ;)
    +Czy zrobisz blendy z Florence Welch ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ; D !

    OdpowiedzUsuń
  10. może swift ?

    OdpowiedzUsuń
  11. biore avatar z Clausem i Caroline . < 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Biore z Maćkiem xd

    OdpowiedzUsuń
  13. wzięłam jeden

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ile ich jest ;* cudne.

    OdpowiedzUsuń