poniedziałek, 4 marca 2013

44. Ashley Tisdale

 
 
 
 
 
 
 

( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


 
 
 
 


 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )




Nagłówki galeria.glitery




( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się )

Hej! 
Wow, nie dodawałam nic prawie przez tydzień, ale naprawdę brak czasu, za dużo się działo i tak jakoś odcięłam się od laptopa, internetu.
MAMY BRĄZ - wiem, że to już od soboty, ale musiałam to napisać, jejejej! Jaram się jak głupia. I jak tu nie kochać Morgiego? Strasznie się cieszę, że to wyłapał. Chciałam kiedyś wszystkie osoby, te które twierdziły, że nie trawią Austriaków - nawrócić, ale nie udało mi się. A teraz? Proszę, tylko nie sezonowcy. NO WAY! 
Nienawidzę sezonowców.
A co do notki? Jestem z niej zadowolona. Po pierwsze, bo Ashley, bo drugie bo się napracowałam.
Fotki z picasy AAN
A jak Wam podobają się dodatki?
Wyraźcie swoje opinie tam na dole, w komentarzach.
KTO W NN? 

BIERZESZ - PISZ!

20 komentarzy:

  1. cudna notka :) w następnej może Taylor Swift? Albo Little Mix? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wkrótce dodam, chociaż LM było niedawno ;>

      Usuń
  2. Super. Z tej picasy są zdjęcia. I ślicznie wyszły na blendach ^^ Pobiorę wszystkie. Możesz dodać w nowej notce Demi Lovato + dużo tekstur ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne! ASDFGHJKL ;* jestem w niebie, genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. HJSADYDEIPAFU *______* TO. JEST. B E A U T I F U L! I NAGŁÓWEK Z DEMI ♥ ♥ ♥ jaraaaaaaaam sięęęęęęęę ;D Pobrałam dwa blendy z Ash ;D HDEGFBSJCEUDWOD *_______*

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 ostatnich blendów nagłówek z ash i van *___* Śliczne < 3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. wzięłam tekstury.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z najlepszych notek, genialna, cudna a nagłówki są przeboskie ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne, dodaj w nowej więcej tekstur ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. ASHLEY *_* Śliczne i oczywiście biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kilka wezmę, genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam pare fotek na glitery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobieram avka, nagłówek i blendy ♥

    OdpowiedzUsuń