wtorek, 26 lutego 2013

43. Kristen Stewart

 
 
 
( są pomniejszone, kliknij w wybrany blend - powiększy się )


 
 
 


 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )




( kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się ) 


#261B44 ; #FBFDF9 ; #FC0A55 ; #F8C055 ; #AF2972

 #241E0E ; #EBCD44 ;#D78424 ; #AAE0DA ;#513723


( kliknij, powiększą się )


Cześć wszystkim!
Fotki z cudownej picasy KYU .
Jak Wam się podobają dodatki? Widziałam propozycję Kristen Stewart, więc zrobiłam.
Jak widzicie - zmieniłam wygląd bloga, może być czy jednak Wam się nie podoba? Z fotki z nagłówka pochodzą natomiast z kolejnej cudownej picasy AAN.
 Podobają Wam się te "inne style" blendów? Który najbardziej? Jeśli przypadły Wam do gustu, to mogę w takich stylach robić częściej. To jak?
Prosiłabym, abyście pisali z kim chcecie nowe notki, bo blog istnieje dla Was - nie dla mnie. Wszystko jest robione z myślą o Was, więc piszcie propozycje, a ja na pewno zrobię.
Ostatnio widziałam parę - postaram się zrealizować.
A kto w kolejnej? Piszcie, piszcie, piszcie.

POBIERASZ COŚ? NAPISZ KOMENTARZ!

21 komentarzy:

  1. notka jest na serio mega :) zazdroszcze ci tego talentu do robienia tych dodatków (szczególnie blendów bo są boskie *.*) a co do następnej notki to może......hm One direction? chyba że już było :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest ładne. Oryginalne. Ja takich blendów robić chyba nie umiem, więc cię podziwiam ^^. A co do następnej notki. To ja bym chciała Ashley Tisdale. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Biore na glitery . ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , masz po prostu talent ... Dodatki sa boskie :) Wzielam z tej notki napisy :)A co do nastepnej notki to może TVD Pamiętniki Wampirów :) Szczegulnie Klaroline :)

    ~ , certify * (glitery.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie :* nie przepadam za Stewart, ale to wszystko jest świetne :) Dii.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie ;* ja w przyszłych notkach z chęcią zobaczyłabym zepsól Nirvana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko znajdę odpowiednie fotki - będzie <3

      Usuń
  7. biore <333 i z chęcią zobaczyłą bym Effy Stonem! !!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej :D śliczne dodatki :3 ucieszyłabym się widząc jakieś dodatki z demi lovato, jonas brothers, albo there for tomorrow ; ) pozdrawiam - glamstar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko cudne, kilka rzeczy pobrałam :) Może zrób z Emily Osment?

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobał mi się czwarty i trzeci blend <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym z Demi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miiiśkaaa . < 33 ; *1 marca 2013 20:33

    śliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! *_* jakie śliczne blendy! dawno takich ślicznych nie wiedziałam! serio :3
    mogłabyś dodać całą notkę z Taylor Swift? :> proszę ;> i mogłabyś mnie informować na glitterach o nowej notce? moj login to: Martynsons z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Taylor dodam wkrótce. Bo najpierw Tisdale oraz Dobrev, prawdopodobnie. ;*

      Usuń