niedziela, 10 lutego 2013

38. Selena Gomez

 
 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


  
   
 
 


 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
 
 
( kliknij, powiększą się )

POLECAM BLOGA:
anothergraphics.blogspot.com

Cześć!
Zacznę od tego, skąd wzięłam fotki.
Więc - > fansite & picasa KYU.
W końcu zaczęły mi się ferie! Nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę. Dwa tygodnie wolności. Jakie to piękne! Wy też macie? Czy już mieliście?
Dodałam Gomez, bo widziałam w poprzednich notkach, że ktoś dał taką propozycję.
W kolejnej dodać Cyrus? Bo na pewno w walentynki będzie właśnie taka walentynkowa.
Piszcie kolejne propozycje.
Może wkrótce dodać jakiś mix czegoś? Np. mix blendów, czy mix avatarów. Czego chcecie mix? Napiszcie i jeszcze jakie sławne osoby mają tam być.
POZDRAWIAM ; *

BIERZESZ - PISZ!

27 komentarzy:

  1. 11 blend podoba mi się najbardziej =) // Immediatex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super ;* blendy są cudowne :* Zakochałam się *.* Może jakiś mix blendów ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mix blendów to dobry pomysł, np. z Demi Lovato, Ashley Tisdale, Piłkarze z Borussi Dortmund, Bella Thorne, Miley Cyrus, Shay Mitchell, Emily Osment.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam 2 gify. // http://lacy-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super tylkoo , że Gomez była kilka notek temu . ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi. Widziałam, że ktoś chciał, no to dlaczego nie? :)

      Usuń
  7. super notka, dziękuje za polecenie ; ( podziwiam Cię, że aż tyle dodatków tworzysz do jednej notki ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie ;D talencik <3 .. ♥ zapraszam do mnie http://14headers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super :D A może w przyszłych notkach Skoczkowie Narciarscy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę :)
    nygusowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam 2 blendy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. wezmę kilka blendów ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. biore-bornxtoxdiex

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystam, świetna notka <3

    OdpowiedzUsuń