poniedziałek, 18 lutego 2013

41. Mix blendów

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się, rozmiar: 600x600 )


Witajcie! 
Chyba 70 blendów - trochę zaszalałam.
Ale zawsze mam mnóstwo chęci na robienie czegoś w nocy, więc robię i tak zrobiłam aż tyle, oczywiście w parę nocy, nie w jedną.
Mam nadzieję, że docenicie moją pracę, bo naprawdę się napracowałam. 
Może nawet aż za dużo ich.
Ogólnie to patrzyłam kogo chcecie, obejrzałam komentarze też z poprzednich notek i osoby, które nie były, dodałam, i również te, które chcieliście teraz.
Myślę, że się spodobają.
Kogo chcecie w kolejnej notce? I jakie dodatki to mają być?

BIERZESZ - PISZ!
( to nic nie kosztuje, przynajmniej będę wiedziała, że mam dla kogo prowadzić bloga )

35 komentarzy:

  1. cudowne ;* wzięłam ostatniego blenda < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz naprawdę fajne grafiki :) Obserwuję i zapraszam do polubienia mojej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne <3 Biorę + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie , to ja Puuszek.
    wzielam bo sa cuuudne !!!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. są boskie. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. extra! napracowałaś się. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne! biorę . ; ) możesz zrobić z HP : 3

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę ; ) zrób z Anną Kendrick i Becą Mitchell z Pitch Perfect!! : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja biorę blendy ;8 Jeśli możesz zrób z One direction i Justinem Bieberem;* vickii12

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może w kolejnej Demi?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne blendy, ogólnie fajna grafika ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę bardzo ładne, narobiłaś się. Chciało ci się aż tyle? : )

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, jeszcze tylu blendów w jednej notce nie widziałam! naprawdę, szacunek i oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne. Biorę wszystkie z Bee ;* Po prostu cudooo a ty masz talent. Ale pewnie to słyszysz nie raz więc nie będę powtarzała ^^ {Annabellax33}

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne blendy ;* tak jak napisała Annabellax33 masz talent ;) Możesz dodać z jakąś mniej znaną gwiazdą a nie cały czas to samo np. Martina Stoessel albo nie wiem ;d {thingx}

    OdpowiedzUsuń
  17. ~Śliczne ! Nie biorę ale zrób duuużo z Seleną Gomez. A no i jeszcze jedno gdzie przerabiasz te zdjęcia?? {Oh,my lov ♥}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Seleną ostatnio było dużo notek, ale zrobię wkrótce :)

      Usuń
  18. robisz naprawdę cudowne blendy najbardziej spodobały mi się te 3:
    http://s6.ifotos.pl/img/blend12pn_xaeheph.png
    http://s6.ifotos.pl/img/blend20pn_xaehenq.png
    http://s4.ifotos.pl/img/blend55pn_xaehanq.png
    musiałaś długo nad tym siedzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny blog ;)
    W nastepnej notce mogłabyś dodac instrukcje jak robisz te wszystkie blendy,skąd pobierasz dodatki, czcionki,pngsy itd. :)
    Ogólnie jak robisz grafikę :P Bo masz wielki talent :)
    A co do pngs'ów to jakieś kwiatki, teksty (napisy) bo widziałam u wielu osób napisy,może jakieś koloryzacje(akcje) do photoshopa(?)
    BEDZIE MI BARDZO MIŁO JESLI DODASZ TAKĄ NOTKĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wzielam znow.

    boooooski by Puuszek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Biore pare fotek i bardzo bym cie prosila zebyc dodala pare fotek z nina dobrev :) Dziekuje , i super blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. boskie :D aj aj aj ♥ ostatnie naj :D garbik, fajeczka no i poleciało ^^ Dii.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piter biorę ♥ Masz talent dziewczyno ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. miiiśkaaa . < 33 ; *7 lipca 2013 14:19

    piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Extra! Biorę parę ;* PQL

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę ♥ {Endal}

    OdpowiedzUsuń