piątek, 22 lutego 2013

42. Anna Kendrick

 
 
 
( kliknij, powiększą się, przepraszam za te "plamki" przy napisach, ale zamiast blogspot.com napisałam wcześniej blog.onet.pl i musiałam to zmieniać )


 
 
 


 
 
 
 
( avatarki pomniejszone, kliknij - będą duże )


#66BEF4 ; #C60112 ; #F6EBEC ; #A47A48 ; #0A0A09

  #E3D756 ; #FFB300 ; #F5FC9F ; #66C4D0 ; #132240

#8EBA97 ; #E9F083 ; #EC6B6F ; #88895F ; #5C2841

( kliknijcie na wybrany, będą większe, tu już nie zmieniałam na blogspot, moje pomyłki )

Hejka!
I jak notka? Przepraszam za te pomyłki, nie wiem dlaczego napisałam "onet" zamiast "spot". W nagłówkach już mi się nie chciało zmieniać.
Dodałam ją, bo widziałam w komentarzach, że ktoś chciał.
PROSZĘ, PISZCIE PROPOZYCJE, KTO W KOLEJNYCH.
Blog jest dla was nie dla mnie, nie wiem kogo chcecie, więc piszcie kto w next.

BIERZESZ - PISZ!!!

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne nagłówki. :) w następnej może Bridgit Mendler?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta notka jest hgfdwbqdfuisicb *_____*

    OdpowiedzUsuń
  3. możesz zrobić notkę z Effy Stonem albo z Bellą ze zmierzchu? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję Chestera Benningtona. ; )
    \\ rosenrot.

    OdpowiedzUsuń
  5. pobieram : 3 , dodatki jak zwykle przepiękne . !

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nową notke zrób z obrazkami z flagą USA ( wiesz ubrania torebki itp. )

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne ;* W nowej może Kristen Stewart ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę tekstury

    OdpowiedzUsuń
  9. wzięłam kilka faniconek

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę ;D ;p PQL

    OdpowiedzUsuń
  11. Blendy, tło i nagłówek - pobieram ♥

    OdpowiedzUsuń