sobota, 4 maja 2013

60. Avril Lavigne

 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybraną ikonkę, powiększy się )


( kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się )


 
 
 
 
 
( kliknij na wybrane tło, powiększy się )

( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się. NIE są mojego autorstwa )

Hej!
Niestety weekend dobiega końca, a ja znajduję dla Was czas i coś dodaję.
To taka twitterowa notka, przynajmniej pierwsza część. Więc jak macie twittera, to śmiało pobierajcie, tylko piszcie komentarze tutaj. 
A druga część no to już taka dla wszystkich - też piszcie, jak bierzecie.
W przyszłości, za kilka dni, mam zamiar dodać tutaj taką wielką notkę, a mianowicie MIX BLENDÓW. 
Piszcie z kim mam zrobić te blendy, aktualnie mam z Justinem Bieberem i Cara Delevingne, więc ich już nie wymieniajcie.
Masz jakieś specjalne życzenie? Chcesz z kimś koniecznie blendy? PISZ W KOMENTARZU. Na pewno zrobię.

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!

14 komentarzy:

  1. Zrób z Chesterem Benningtonem i Louisem Tomlinsonem ! <3 Na pewno wyjdą świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj z Seleną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób z Mariuszem Stępińskim, Victorią Justice, Niną Dobrev, Honey please

    OdpowiedzUsuń
  4. no i z Cristianem Tello

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę kilka z Arianą Grande, Victorią Justice, Candice Accola, Shay Mitchell, Ashley Benson, Oliverem Sykesem, Nieznanymi z twarzami.

    OdpowiedzUsuń
  7. PROSZĘ CIĘ ZRÓB Z CANDELARIĄ MOLFESE, MARTINĄ STOESSEL, LODOVICĄ COMELLO I MERCEDES LAMBRE! PROOOOOOOOOOOOOOOOSZĘ < 33333333333333 PS : SUPER BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... mogłabyś zrobić blendy z kimś kim jeszcze nie robiłaś. ;D Miley Cyrus, Selena Gomez, tych jest pełno wszędzie, może zrób z kimś nowym. Może być np. Ellie Goulding, Rita Ora, jakieś mało znane gwiazdy. Ja ucieszyłabym się gdybyś zrobiła kilka z Karoliną Kozak, Adele, Ed'em Sheeran'em lub z zespołem Of Monsters and Men czy Linkin Park. ;-) Wzięłabym. <3 / dorota12702

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne ikonki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny by były jakieś z modelkami takimi jak Cara Delevinge czy Barbara Pavlin :D no i zgadzam sie żeby z kimś nowym, Rita Ora,Ewelina Lisowska, coś w tym stylu;d ja to osobiście chciałabym z Beyonce! ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o mix blendów to fajne byłyby z Victorią Justice, Niną Dobrev, Seleną Gomez, Paulem Wesleyem i Ianem Somerhalderem :-) To taka moja ulubiona piątka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wezmę parę ikonek, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. System Of A Down, Metallica? Czy choćby Nirvana?

    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pobieram tekstury, super blog : )

    OdpowiedzUsuń