środa, 8 maja 2013

61. Mix blendów

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )

( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się. NIE są mojego autorstwa )

Cześć!
Tak jak obiecałam, zrobiłam notkę MIX, mam nadzieję, że są te osoby, o które prosiliście. Dostosowałam się do Was, a jeśli kogoś nie ma, to przepraszam - pewnie mi umknęło.
Podobają Wam się? Piszcie szczerze. 
A kto w kolejnej notce? Piszcie propozycje, kogo chcecie. 
Z kim blendy, z kim dodatki i jakie tekstury. Czy PNG napisy czy zwykłe, takie jak dziś dodałam.
PS: jak coś pobieracie albo dajecie pomysły, co do notek, podpisujcie się pierwszym nickiem z gliterów. Piszcie albo w adres/url albo na końcu komentarza. 

BIERZESZ? PISZ KOMENTARZ!

36 komentarzy:

  1. Blendy z Jussem *.* Cała notka świetna ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłam blendy z Arianą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne blendy, a już w szczególności podobają mi się te z Beyonce ♥ Wybitne po prostu! Dziękuję za wysłuchanie moich próśb. <3 Wzięłam sporo blendów. ;D / dorota12702

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, są prześliczne. Wzięłam aż 10 blendów, śliczne. <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam blendy z Carą i Barbarą, cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wzięłam blendy *_* świetna grafika, naprawdę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wzięłam kilkanaście blendów, cuda :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze śliczne ;* Może w nowej notce Ellie Goulding ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłam z Dobrev.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest śliczne. Mam wieelką prośbe. Możecie w kolejnej notce dać link do tekstury na blendach? (te linie). BLAGAM ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jakie linie chodzi. PS; Bloga prowadzi JEDNA osoba. Dlaczego wszyscy piszecie "możecie, mogłybyście". Jej!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. chodzi mi o tą akcje, czy jak to się tam nazywa. ; dd

      Usuń
    4. To na pewno nie akcja.

      Usuń
    5. nie ważne, a dodasz?

      Usuń
    6. Nie wiem o co ci chodzi dokładnie, nie wiem co mam dodać.

      Usuń
  11. Supersupersupeeeeeeeeeeeer< 33 piękne zdjecia, dobra robota. nick z gliterów- KICIALOVKI. hehesz:3 no ja chciałabym Carę, ale większość głosów przemówi:p

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne blendy, podziwiam Cię, że tyle chce Ci się robić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś polecona na blogu : Scones.blog.onet.pl Zapraszam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowa notka z Seleną? : )

    OdpowiedzUsuń
  15. ♥.♥ ! aa,zajebiste są!<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę z Palvin :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne , biore ! < 33333

    OdpowiedzUsuń
  18. piekneee * -------- * biore z jb ! .

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! możesz zrobic takie z One Direction?

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę blendy ♥ + wzięłam z wczesniejszych notek też tylko nie chciało mi się tego pod każdą notką pisać :))) + wzięłam też avatary ;3 Śliczna grafika <333

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam propozyjce do następnych notek : serial Violetta :) , więcej Justina Biebera, Zuza z Top Model ? ;))))

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog : ) biorę tekstury : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Biore kilka <33 Cudne są *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pobieram kilka blendów :* / KaMiSkAsUpEr

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne, aż brak mi słów *o* ♥ Pobieram wszystko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. biore kilka! - fallise

    OdpowiedzUsuń