sobota, 11 maja 2013

62. Cara Delevingne

 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


 
 


 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


 
 
 
 
 
 
 
 
( ikonki mają rozmiar 240x240 )


 

( kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się )

Hej!
No to Cara. Mam nadzieję, że dodatki się podobają.
Patrzcie, kto odwiedza mój blog:
Kliknijcie na obrazek, będziecie lepiej widzieć.
A w kolejnej z kim chcecie dodatki?
Czy może dodać nieznane dziewczyny bądź takie różne fotki, typu paznokcie, lakiery, itp?
PISZCIE z kim dodatki albo czy fotki z nieznanymi albo różne takie.
Piszcie też propozycje do przyszłych notek.

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!
( PODPISUJCIE się pierwszym nickiem z gliterów na końcu komentarza albo od razu w adres/url )

18 komentarzy:

  1. ślicznie tu a blendy jeszcze lepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę ten przedostatni blend : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem holandia :D / scones.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. biore /Rendi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :3 NN z Laurą Marano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nawet chciałam zrobić, ale ciężko mi znaleźć z nią jakiekolwiek zdjęcia. Zobaczę, co w mojej mocy :)

      Usuń
  6. Norwegia ♥ xd Świetne dodatki, bardzo ładne i takie schludne. Chętnie bym coś zobaczyła może z System of a down ;}

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne dodatki :) Dawno nie było Seleny, możesz dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie zaczne od tego, że jestem wielką fanką twojej grafiki! Notka jak zwykle świetna! Najbardziej podoba mi się 2 blend ja bym proponowała żebyś nn poświęciła na dodatki na TT może z Seleną Gomez, Niną Dobrev, Arianą Grande? No i oczywiście gratuluję liczby odwiedzających ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Żaden z odwiedzonych przez emnie blogów nie miał takich ślicznych fotografi . Przez jaki program robisz. Jeszcze jedno pytanko. Kiedy następna notka ?? . Będę odwiedzać codziennie ten blog. Zapraszam na mój http://klaudia-klaudiaaaa.blogspot.com/ . Buziaczki ; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimp :) Aw, dziękuję to miłe. Następna notka niedługo.

      Usuń
  10. cudooowne < 33 /Kicia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ;) Jeden avatar biorę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę blendy, śliczne :) / KaMiSkAsUpEr

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobieram, cudowna notka *.* ~ Endal

    OdpowiedzUsuń