niedziela, 2 czerwca 2013

66. Demi Lovato i Selena Gomez

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


( tekstury i ramki nie są mojego autorstwa )


Hej.
Dzisiaj też ikonki (na TT), no ale, po pierwsze: nie mam czasu na zrobienie innych dodatków, po drugie: nie piszecie praktycznie żadnych komentarzy z kim mam robić dodatki.
Wczoraj wieczorem zobaczyłam, że ktoś chce z Nina Dobrev - jeśli czas pozwoli, zrobię. Ale dodatki, czy zdjęcia?
PISZCIE PROSZĘ KOMENTARZE Z KIM KOLEJNE NOTKI. Piszcie też, czy chcecie ZWYKŁE FOTKI 600X600, czy ogółem dodatki z gwiazdami.
Jeśli nie będzie propozycji - pewnie będzie czas, aby pożegnać się z blogiem.
ISTNIEJE DLA WAS!

Zapraszam na nowy rozdział na moim blogu z opowiadaniem:
444-days-in-hell.blogspot.com

BIERZESZ COŚ Z TEJ NOTKI? PISZ KOMENTARZ!!!

14 komentarzy:

  1. hej może z One Direction?;D/mamona9

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog : ) dziękuje wam, że dodajecie tekstury ♥ biorę je i zapraszam na bloga z grafiką, którego prowadzę z przyjaciółką- http://our-everyday-is-crazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego bloga prowadzę tylko ja - jedna osoba :)

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię Demi Lovato ;D - Crystalx33

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Demi najlepsze: 8, 9, 10, 16 i 18 ikonki <3 A z Selena: 2, 3, 10, 11 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Moim zdaniem ładniejsze są avki z Seleną. Następna notka z Niną Dobrev albo Victorią Justice proszę. A tak w ogóle to dodawaj dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne : ***

    OdpowiedzUsuń
  7. Heej ; )) . Śliczne ikony , bardziej podobają mi się z Demi . Tekstury są też boskie ; > . Co do następnej notki może dodaj avatary z Justinem Bieberem lub One Direction ? Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne. Zapraszam do mnie: gliter-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodatki z selena, moze?

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę Cię bardzo zrób notkę z Martiną Stoessel :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. DELENA. ♥ cudne.

    OdpowiedzUsuń