poniedziałek, 24 czerwca 2013

68. Tła

( kliknij, powiększą się )

HEJ!
Wow, prawie trzy tygodnie nic nie dodałam. No ale ja cały czas wchodziłam na bloga i patrzyłam w komentarze, mało osób tutaj wchodzi. Chyba zacznę tylko dodawać tutaj dodatki na twittera.
TAK, TŁA POWYŻEJ SĄ DLA UŻYTKOWNIKÓW twittera. 
Podobają się? Jak tak napisz komentarz "biorę" ze swoim @.
Piszcie z kim kolejne dodatki, mogę robić TWITTER PACKS. 
A jak ktoś coś chce na inne strony, typu blendy, nagłówki - dajcie znać w komentarzach, z kim.
Niedługo zrobię tutaj mały remont.
POZDRAWIAM.

Bierzesz? PISZ!

12 komentarzy:

  1. Fajne, ale nie skorzystam, bo żadne z nich nie jestem fanką XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blog! ;) bardzo chcialabym taki! :D Uwielbiam selenke gomez!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, a tła bardzo ładne. Jednakże nie przydadzą mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega piękne są te wszystkie tła . śliczny blog zazdroszczę ci go .

    OdpowiedzUsuń
  5. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKIE tła ! Kocham twojego bloga. Super dodatki. A w następnym możesz zrobić dodatki z HP albo z Martiną Stoessel ? {MrsZendaya}

    OdpowiedzUsuń
  6. może mix nagłówków i tła na gl? : ) np. z demi, miley, zendaya, bella, bohaterowie z Violetty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka, fajnie że dodałaś coś z Marco Reus'em oraz Mario Goetze'm, a nie wszędzie tylko Selena. xD Czekam na następną notkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne tła , będę tu częściej zaglądać jak będzie coś nowego ;)

    Imkax3

    OdpowiedzUsuń
  9. ej a dodasz z justinem bieberem . pliss

    OdpowiedzUsuń
  10. Selena wychodzi zawsze boskoo.

    OdpowiedzUsuń