niedziela, 30 czerwca 2013

71. Sasha Pieterse

 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


 
 
 
 
 
( małe ikonki, rozmiar: 240x240 )


( kliknij na nagłówek, powiększy się )

( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się )

Hej!
Tak, tylko cztery blendy - ale nie znalazłam zbyt dużo fotek. 
Podobają mi się te blendy, nie wiem dlaczego, chyba ładne są.
Drugi dzień wakacji - pada deszcz, jest zimno, czuję się jakbym była chora, okropnie jest.
Oby pogoda się polepszyła.
PYTANIE DO WAS:
Czego brakuje wam na DROWSILY? 
Tak się ostatnio zastanawiałam, co ja mogę tu jeszcze dodać, aby się Wam podobało.
Dodaję blendy, avatary, nagłówki, tła, animacje, akcje i love, fanbanery (te trzy ostatnie, teraz już rzadziej, bo nie ma notek na gl).
Co jeszcze mam dodawać?
Zwykłe zdjęcia: podłużne albo 600x600? 
Zaproponujcie coś, co chcecie.
Piszcie w komentarzach, czego Wam brakuje.
A i jeszcze kto w kolejnej notce? - napiszcie.

BIERZESZ COŚ? PISZ!!!

18 komentarzy:

  1. Dzięki za Sashe, oczywiście pobieram ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka. Dodatki są naprawdę ładne i dopracowane. Możesz dodawać animacje(niktórzy wykorzystują je jako avatary) i może podłużne blendy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A i pobieram 4 tekstury. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Następna z Seleną Gomez

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia tekstura jest boska, biorę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne dodatki ; * podoba mi się również wygląd bloga < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaj może jakieś inne avatary ? : ) np. podłużne, jak blendy - kiedyś takie dodawałaś. Akcje i love też możesz dodawać, może notki niedługo wrócą.
    Rób też nagłówki na blogi, hm?

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę, niech w kolejnej notce będzie Kesha. PROSZĘ < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta notka. Co prawda nie do końca znam Sashe, ale dodatki są świetne. Najbardziej spodobał mi się ostatni blend. Niezła kombinacja, bo wcześniej takich blendów nie widywałam ; p Świetny wygląd bloga i ogółem wszystko ładne. Mogę w kolejnej prosić o Nicki Minaj? / xwarriorx

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykonujesz bardzo ładne blendy. Najbardziej podoba mi się ostatni bo jest taki oryginalny reszta to takie często spotykane kombinacje. Co do avatarów trzeci i czwarty wyglądają jakby były wycięte z obrazków. Do trzeciego nic nie natomiast jeśli chodzi o czwarty na przyszłość radzę troszkę zaokrąglić w górze bo trochę wygląda kanciasto. Przepraszam jeśli weźmiesz to za krytykę.
    Ale ogólnie notka jest świetna.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga.
    http://zabawna-sztuka.blogspot.com
    {ZaliaMoon}

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne grafiki z Sashą! Kocham ją, zwłaszcza w serialu Słodkie Kłamstewka, a Ty wykonujesz świetną robotę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna grafika. Masz talent :3 biorę nagłówek i avatar. ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam jeden avatar ;) < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa , biore blendy ! Świetnee to wszystko , najlepszy blog < 3 - Kevinomaniaczka

    OdpowiedzUsuń
  15. pobieram tekstury :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, szkoda że tak mało blendów : (

    OdpowiedzUsuń
  17. jednego blenda biore :) -fallise

    OdpowiedzUsuń