czwartek, 4 lipca 2013

72. Nicki Minaj

 
 
 
 
(kliknij na wybrany blend, powiększy się)


 
 


 
 
(kliknij na wybrany avatar, powiększy się)




(kliknij na nagłówek, powiększy się)


(animacje NIE są mojego autorstwa)


(kliknij, powiększą się. tekstury NIE są mojego autorstwa)


Hej!
Przybywam z notką pełną dodatków. Są też akcje I love i fanbanery oraz animacje, ponieważ notki wróciły, także spokojnie możecie to wszystko tam dodawać.
Powiem szczerze, że podoba mi się ta notka, najbardziej czwarty blend, szósty i ten ostatni. A co tam, pochwalę siebie. 
A co Was tak mało tutaj wchodzi? 
Jeśli czegoś tutaj nie ma, co chcecie - to po prostu napiszcie. Ja jestem otwarta na każdą propozycję.
Tak się ostatnio zastanawiałam, czy czasem nie zrobić takiego SPORTOWEGO MIXU.
W sensie: akcje i love z różnymi sportowcami (nie tylko siatkarze i piłkarze), nagłówki, fanbanery, blendy, avatary, animacje. 
Chcecie? Jak chcecie, to po prostu napiszcie w komentarzu, że pomysł się Wam podoba i napiszcie z kim zrobić tą notkę. NAPISZCIE NAZWISKA SPORTOWCÓW.
Postaram się zrobić ze wszystkimi, których nazwiska padną w komentarzach.
Kogoś chcesz? Pisz komentarz, a na pewno się pojawi.
I jak pobieracie coś, to szanujcie moją pracę i piszcie komentarze.
A i piszcie też inne propozycje tak od siebie w komentarzach - zrobię na pewno.

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!!!

12 komentarzy:

  1. Świetne! :) Zrób coś z Michałem Winiarskim, Bartkiem Kurkiem, Łukaszem Żygadło, Piotrkiem Nowakowskim i Michałem Kubiakiem, a będę w siódmym niebie :)
    natU

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatni blend, matko cudo! Nie gadaj, że ci się notka nie podoba. Wszystko śliczne, korzystam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że mi się podoba :)

      Usuń
    2. A, sorki xd Przeczytałam ,, powiem szczerze, nie podoba mi się ta notka'' xd

      Usuń
  3. świetny pomysł z Mixem ze sportowcami ;* Chętnie zobaczę np Jerzego Janowicza, Agnieszkę Radwańską < 3 Ale najchętniej zobaczyłabym jakieś dodatki z Żygadło, Kurkiem, Kosokiem, Ignaczakiem, Bartmanem czy Nowakowskim < 3 notka cudowna z resztą jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaj z piłkarzami z Hiszpanii - > Torres, Fabregas, Casillas, Villa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o sportowców to najlepiej naszych siatkarzy =]] Bardzo bym się cieszyła na dodatki z Piotrem Nowakowskim i Zbigniewem Bartmanem i w ogóle z wszystkimi naszymi siatkarzami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne blendy! ♥ Pobieram ~ Endal

    OdpowiedzUsuń