środa, 31 lipca 2013

78. Miscellaneous

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(kliknij na wybrane zdjęcie, powiększy się)

(kliknij na wybraną teksturę, powiększy się. NIE są mojego autorstwa)

Hej <3
Notka taka sobie, ale fotki są chyba okej. Nie było szczególnych propozycji, a ja w sumie nie miałam czasu, żeby zrobić dodatki albo cokolwiek. Dlatego są zdjęcia.
Nie dodaję podpisu, bo po co? Lepiej się przerabia, gdy nie ma podpisu.
Dlatego uszanujcie to i PISZCIE, kiedy pobieracie coś z mojego bloga.
KTO W NN?

BIERZESZ-PISZ!!!

16 komentarzy:

  1. Świetna grafika , biorę parę tych zdjęć i tych napisów ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. A i proszę cię o to chyba już 5 raz . Zrobiłabyś notkę z One Republic ? proszę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi znaleźć odpowiednie zdjęcia, ale postaram się.

      Usuń
  3. ale masz piękny nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. w nowej może Selena Gomez albo Demi Lovato?

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę teksturę . < 3333 . śliczno tutaj . : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz te obrazki *_* I taak najlepsze z 1D ♥ A masz zrobiony może post z obrazkami 1D ? Zawsze szukam na we♥it ale tam jest tego tak dużo ,że nie wiem co wybrać :D Ogólnie to jestem tu 1 raz ale myśle ,że bd powracać ,bo często jest mi coś potrzebne na tumblr :) A narazie biorę ten z canonem ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. w następnej Selena Gomez

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę wszystkie forki ♥__♥ Oby więcej takich notek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę *____*

    OdpowiedzUsuń