poniedziałek, 15 lipca 2013

74. Miley Cyrus

 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


 
 

 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybraną fotkę, powiększy się, rozmiar: 600x600 )

( animacje NIE są mojego autorstwa )

 
( kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się )

Ktoś prosił mnie o fanikonki z Justyną Kowalczyk i Eminemem, także proszę bardzo.

 

Cześć!
Notka po tygodniu - ale są wakacje i rzadko robię dodatki, jakoś nie chcę mi się.
Ale postaram się, żeby nowe notki były co 2-3 dni, o ile będą propozycje, z kim chcecie.
Fotki, które umieściłam w sześciu avatarach podłużnych pochodzą z picasy AAN.
Zmieniłam też wygląd bloga, jest trochę szaro, ale to pewnie chwilowo.
Jak myślicie, w jakim kolorze zrobić nagłówek bloga, tło? I z kim? PISZCIE w komentarzach.
Widziałam trochę propozycji w komentarzach od Was, także w kolejnej notce będzie Selena albo tenisistki.
A z kim chcecie kolejne notki? PISZCIE, PISZCIE, PISZCIE!
I jak coś pobieracie - też piszcie komentarz!

15 komentarzy:

  1. śliczna grafika < 33 świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twojego bloga !!! Robisz super dodatki! Jestem twoją wielką fanką jeżeli chodzi o grafikę. Widzę, że wygląd bloga się zmienił i to na dobre :-) Następna notka może z Paulem Wesleyem ? ? ?

    OdpowiedzUsuń
  3. super notka, mi osobiście wygląd bloga bardzo się podoba :) // ANOTHERGRAPHICS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne <3 a najbardziej spodobały mi się nagłówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. z maria sharapova, victoria azarenka, radwanskie, ivanovic - możesz zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze ślicznie :*
    Wygląd bloga troche smutny, ale strasznie mi siię podoba < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. z selena możesz zrobić, z nowych fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka, pewnie coś ukradnę ; 3 a wygląd bardzo ładny, fajne kolory. Czekam na nową notkę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, za Miley nie specjalnie przepadam no ale muszę przyznać że dodatki Ci ładne wyszły. Najbardziej podobają mi się blendy. Są bardzo ciekawie wykonane.
    Może następna notka z Within Temptation ?

    Pozdrawiam i w wolnych chwilach zapraszam do siebie:
    http://zabawna-sztuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ruchome avatary genialne *.*

    OdpowiedzUsuń