piątek, 26 lipca 2013

77. Victoria Justice

 
 
 
(kliknij na wybrany blend, powiększy się)


 
 


 
 
 
(kliknij na wybrany avatar, powiększy się)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(kliknij na wybraną fotkę, powiększy się, rozmiar: 600x600)

(kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się)

(animacje NIE są mojego autorstwa, kliknij na wybraną - powiększy się)

Siemka <3
Dodałam Victorię, bo jej dawno nie było, a ktoś dwie notki temu mnie prosił, więc proszę bardzo.
I podoba mi się ta notka, nawet bardzo. Te najzwyklejsze blendy (ostatni, czwarty i piąty, podobają mi się najbardziej, ale ostatni naj, naj, najbardziej - skromność).
 Właśnie - dodałam jeszcze kilkanaście fotek, takich zwykłych - dodawać zawsze do notek też zdjęcia wybranej osoby, czy nie chcecie? Podobają Wam się te fotki?
A co do ZWIERZAKÓW - jakie to mają być DOKŁADNIE dodatki?
Nie wiem, czy same fotki, czy blendy czy coś? PISZCIE!
KTO W KOLEJNEJ NOTCE? PISZCIE W KOMENTARZACH KOGO CHCECIE!

BIERZESZ COŚ? PISZ!

15 komentarzy:

  1. Mogłabym prosić o Notkę z OneRepublic ?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna grafika! masz talent oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie dodatki, najbardziej podobają mi się dwa ostatnie blendy i te mniejsze avatary :) A nagłówki wszystkie są śliczne :* / w kolejnej może Selena?

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na nową notke a w niej Best Song Ever oraz oficjalne otwarcie bloga : > // EVEST

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę ; )/ thingx

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę animacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak byś mogła to zrób dodatki z Maite Perroni , William Levy i Kamila Bednarka .

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne : * Selena może?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne blendy *.* i ogólnie spodobały mi się animacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę blendy, avatar i animacje////SecretPaparazzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i biorę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobieram blendy ^^ Śliczne. ~ cains

    OdpowiedzUsuń