poniedziałek, 22 lipca 2013

76. Jennette McCurdy

 
 
 ( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


 
  


 
 
(kliknij na wybrany avatar, powiększy się)



 
(kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się)

(kliknij na wybraną animację, powiększy się. NIE są mojego autorstwa)

Cześć!
I jak notka? Ktoś mnie poprosił o dodatki z nią, więc zrobiłam.
Zmieniłam wygląd bloga na taki bardziej ożywiony i podoba mi się. A Wam?
Widziałam też Wasze komentarze, z kim mam zrobić przyszłe notki. I pojawiła się Selena, a co do Seleny, to kończy dzisiaj swoje 21 urodziny i w sumie mogłam z nią zrobić notkę, ale to wkrótce. Najlepszego dla niej!
Była też Demi, Honey, zwierzaki, Taylor Swift, z tego co pamiętam.
Więc zrobić notkę z wyżej wymienionymi? Czy z kimś innym? NAPISZCIE W KOMENTARZACH!
Kto w kolejnej notce?

BIERZESZ COŚ? PISZ!

11 komentarzy:

  1. Zapraszam serdecznie na nowopowstałego bloga na blogosferze o tematyce graficznej : http://evest.blog.onet.pl/ - otwarcie już 27 lipca ok godziny 18 : OO zapraszam serdecznie. Już pojawiła sie notka a w niej wstęp i próbki. Do usłyszenia i pozdrawiam. // EVEST

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że zrobiłaś Jenn, jak prosiłam. Może w NN jednak te zwierzaki? Bo Taylor i Selena były już wiele razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świtna grafika! ;) następna notka może być z Demi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super dodatki :) blend 2 i 4 - zajeee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaj może z Demi albo Seleną : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka . Byłabym wniebowzięta gdybyś dodała notkę z One Republic , Proszee *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. NN, szukam współ, wracam // maviorux

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki że dodałaś <3 Biorę / Endal

    OdpowiedzUsuń