piątek, 2 sierpnia 2013

79. Selena Gomez

 
 
 
 
 
 
(kliknij na wybrany blend, powiększy się)


 
 


 
 
 
 
 
(kliknij na wybrany avatar, powiększy się)


(kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się)

(kliknij na wybraną animację, powiększy się. NIE są mojego autorstwa)

(kliknij na wybraną teksturę, powiększy się. NIE są mojego autorstwa)

HEJ! <3
I jest SELENA! Mam nadzieję, że dodatki się Wam spodobały. Mi się podobają, a najbardziej blendy!
Który to Wasz faworyt z blendów? Śmiało piszcie.
Chyba mi humor dopisuje, dzisiejszy dzień był bardzo fajny, aj <3
Hm, no to nie wiem, co ja mam tutaj napisać.
Za to Wy piszcie, kto w kolejnej notce - na pewno zrobię (o ile znajdę odpowiednie fotki, ale postaram się).
Jakieś tam propozycje były, ale piszcie więcej, w wolnym czasie zrobię i dodam.
KTO W NN? PISZCIE!

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!!!

25 komentarzy:

  1. Genialna notka :) w następnej może Bridgit Mendler? Oooo, albo zrób notkę z Union J , proszę : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dodatki oraz wygląd bloga ; ** Pobrałam tekstury ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój faworyt z blendów to 10 i 11 <3 Genialne! Avatar pierwszy i te takie "blendowe" są śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne blendy i bardzo ładny pomyślany wygląd bloga :D
    ~ Qualina

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze blendy 1,3,4,5,6,7,8,9,10,11 i z avatarów 1,2,5,6,7,8,10 ♥ wszystko mi się podoba ale to moje faworyty :*

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę animacje i tekstury

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka :) Ale znów Selena Gomez rzygam już nią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Selena była dawno. A tak poza tym, to dostaję mało propozycji i nie wiem, kogo dodawać :)

      Usuń
  8. Fajnie by było gdyby następna notka była z Martiną Stoessel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łykam tekstury. < 333

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te bledny + strasznie podoba mi się kolorystyka :D /th.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda wspaniale < 3 Pobrałam kilka blendów i 'avatarów' : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram :) / qsiezniczka

    OdpowiedzUsuń
  13. biore - bornxtoxdiex

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko takie śliczne tutaj . *__* pobieram . < 333

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę 3 animacje

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko jest świetne, tylko tak dalej :) Biorę kilka blendów i jeden avatar :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko piękne, pobieram *_* ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę, mój nick na gliterach to prowess.

    OdpowiedzUsuń