niedziela, 25 sierpnia 2013

86. Anahi

 
 
 
 
>> kliknij na wybrany blend - powiększy się

    

 
 
>> avatary 320x360

 
 
>> avatary 320x450

>> avatar 320x230

>> kliknij na wybrany nagłówek - powiększy się

#76966F ; #86736D ; #B05E62 ; #FE3E55 ; #000000
 
#1F0441 ; #FC1068 ; #FCAB10 ; #F9CE07 ; #0CE3E8
 
 #FFE8C7 ; #ED0D53 ; #0C8A96 ; #07ADBD

#F2DEFF ; #57EFFF ; #FFD559 ; #FE553F ; #1F012
 
>> animacje nie są mojego autorstwa

CZEŚĆ! <3
Co u Was słychać? Jej, wakacje się już kończą i znowu będzie trzeba wrócić do szkoły. Nauka, nauka, nauka. Masakra.
>> Podobają Wam się dodatki? 
Animacji jest mało, bo nie mogłam żadnych znaleźć.
>> Więcej robić blendów takich zwykłych, jak ten pierwszy czy takich innych jak np. cztery ostatnie? 
>> Które blendy Wam się najbardziej spodobały?
Ogólnie notka, może być? Piszcie w komentarzach.
Kto w kolejnej? Piszcie swoje propozycje.
Widziałam dodatkowo Sylwię Grzeszczak i Taylor Swift, Tenisistów, Piłkarzy i Kłamczuchy z PLL.
To kto w kolejnej?
 
BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!

16 komentarzy:

  1. Świetna notka *___* a te tła są po prostu.. AHHH! W następnej zrób z PLL! haha wiem, mało kreatywny ale gdy widzę Twoje notki to jest po prostu tylko: DSGFJEBNXASODJWEIFHD ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia z Anahi po prostu są cudowne *.*
    A tła po prostu mega ;D
    Ostatnie jest moim faworytem i biorę je ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNA ANHAI <3 W KOŃCU JAKIŚ BLOG ZROBIŁ Z NIĄ NOTKĘ ;) MACIE ZA TO DUŻEGO + ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. ANO I ZAPOMNIAŁAM DODAĆ, BIORĘ 3 TŁO :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie lubię Anahi, ale dodatki są śliczne, jak zawsze;) Ja tam chciałabym następnego posta z Tay Swift i może więcej teł? Do następnej:D

    >> pluffys.blogspot.com - ciekawe opisy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne < 3 Uwielbiam Any i dziękuje, że dodałaś z nią notkę : ) Biorę blendy, bo są boskie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodatki jak zawsze świetne pomimo, iż nie przepadam za Anahi (;
    W nowej może Swift :3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne C; najbardziej podoba mi się pierwszy blend, jest taki... prosty lecz uroczy :) zapraszam do mnie C; - Nina Dobrev

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbyt nie przepadam za Anahi ale dodatki są przepiękne . Najbardziej podobają mi się tła - są po prostu boskie . ♥ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam <3 kocham ją <3 Dulce550

    OdpowiedzUsuń
  11. wzięłam baner, blend i avek ; ** Dulce550

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzięłam 3 tło *-* Dodatki naprawdę ładne :3

    OdpowiedzUsuń