niedziela, 18 sierpnia 2013

84. Maite Perroni

 
 
 
 
 
>> kliknij na wybrany blend, powiększy się
    

 
 
 
>> avatary 320x50, kliknij na wybrany - powiększy się

 
>> avatary 320x400, kliknij na wybrany - powiększy się

>> avatary 320x233


>> nagłówki, różne rozmiary - kliknij na wybrany, powiększy się

  
 
 
 
 
>> animacje NIE są mojego autorstwa

Polecam blogi:

Cześć!
Większość osób była za Maite, więc proszę bardzo. Oto Maite!
Jak Wam podobają się dodatki? Co najlepiej, co najgorzej? Chcę znać Waszą opinię!
NIE ZAMAZUJCIE napisu >> drowsily <<. Dodatki są dla Was, dlatego uszanujcie, że robię dla Was to wszystko i NIE ZAMAZUJCIE tego podpisu.
Jeśli coś Wam się podoba i pobieracie, to PISZCIE KOMENTARZE! 
Nie dodaję do avatarów nazwy swojego bloga, bo brzydko to wygląd i trochę to zbędny napis, dlatego szanujcie moją pracę i napiszcie nawet samo "BIORĘ" albo nawet "B". 
PODPISUJCIE SIĘ NICKAMI Z GLITERÓW! 
Za szczere, kreatywne i dość długie komentarze, daję nagrody w postaci gwiazdek czy ocen. Także podpisujcie się nickami z gliterów!
W nowej notce SNOOKI? 

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!
To nic nie kosztuje, a mnie cieszy. Piszcie zawsze komentarze, jak bierzecie coś!

13 komentarzy:

  1. przepiękne dodatki *.*
    z blendów najbardziej podobają mi się 5, 7 i 9
    avatary ruchome i prostokątne są boskie i do tego 1 i ostatni nagłówek bajka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dodatki. wzięłam 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaaardzo proszę o zrobienie dodatków z Anahi. Błaagam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny wygląd bloga *-*
    a dodatki tez super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 8 blend jest śliczny. : ) + ładne animacje.

    voliarian-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję Ci dodawać notki z tłami i kolorami do nich... Zyskasz nowych użytkowników bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Szczery i kreatywny komentarz". Dostanę gwiazdkę...? Nie no, żartowałem. Wszedłem z ciekawości. Fajnie przerabiasz, widać że się napracowałaś. Oby tak dalej a na pewno zyskasz wiele wejść i obserwatorów. Podoba mi się prostota bloga. Dla mnie jest za bardzo kobiecy, także niczego nie pobiorę, ale innym polecam. Pozdrawiam. Franz

    A teraz zareklamuję swój pusty profil: franz.gliteruje.pl. Już .

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog - pierwsza myśl jak się tu zawita...i jak się okazuje - wcale nie złudna. Jak wchodzę w posty co raz bardziej popieram swoją pierwszą myśl ;) Zacznijmy od nagłówka: jest pomysłowy i dokładnie wykonany! ;) Następnie blendy - też niczego sobie ;* i jeszcze świetnego ogólnego wyglądu nadają te gify! Tak trzymać!!
    KCQQQQPiiiiiiWu

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc tak zacznę od tego bardzo podoba mi się twój blog, zwłaszcza to jak piszesz i ten piękny nagłówek z Seleną. Z każdym postem jest coraz piękniej. Szczególnie z tej notki podobają mi się blendy (nic im nie brakuję, są bardzo profesjonalne) oprócz tego podobają mi się jeszcze avatary. Reszta też jest bardzo ładna.
    Także mam nadzieje, ze gdy bd tu wpadać będę tak samo śliczne dodatki jak teraz xd

    Pozdrawiam Brylantowax33

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna robota . Cieszę się, że dodajesz dodatki z ex-członkiniami RBD : ) Biorę kilka blendów, są wspaniałe :3

    OdpowiedzUsuń