piątek, 16 sierpnia 2013

83. Janel Parrish

 
 
 
 
>> kliknij na wybrany blend, powiększy się

 
 
>> kliknij na wybrany avatar, powiększy się


  
  

 
>> kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się

>> animacje nie są mojego autorstwa, kliknij na wybraną - powiększy się

Polecam

Cześć <3
Fotki, które znajdują się w dodatkach, wzięłam z picasy KANON KYU.
 Podobają Wam się dodatki? Wiem, że nie są genialne, ale myślę, że przypadną Wam do gustu. Starałam się.
Najbardziej podobają mi się cztery pierwsze blendy, a z tych czterech, najbardziej pierwszy.
A Waszym zdaniem, który blend najlepszy? Piszcie, lubię znać Waszą opinię.
Napiszcie też, czego robić więcej a czego mam robić mniej. 
A co sądzicie o wyglądzie bloga? Trochę zmieniłam i jest jasno. Może być?
Blog jest dla Was - Wasze zdanie się dla mnie liczy.
W kolejnej notce dodać MAITE PERRONI czy SNOOKI? PISZCIE w komentarzach!
Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem - > 444-days-in-hell.blogspot.com

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!
>> Podpisujcie się PIERWSZYMI nickami z gliterów. Zawsze czytam komentarze. Jeśli zobaczę naprawdę fajne, długie, kreatywne komentarze od Was - dam Wam nagrody.

13 komentarzy:

  1. Śliczne dodatki. ; ) / voliarian-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. można prosić o Ruggero Pasquarelli.. było by super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne dodatki kocham twój blog !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy blend jest cudny, a Janel jest śliczna :) Avatar pierwszy, czwarty i ostatni podoba mi się najbardziej, a nagłówek 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się 4 blend. Dlaczego? To lasso (czy coś takiego) i koło strasznie mi się podobają, jeszcze ta wyborna teksturka. Chciałabym, abyś dodawała więcej nagłówków (ok. 2-3, jak dasz radę), a mniej avatarów.
    Co do wyglądu bloga to jest o wiele lepszy niż od tamtych, teraz są takie fajne kolory pastelowe - które świetnie dobrałaś! Blend, który znajduje się na nagłówku jest bardzo estetycznie zrobiony i też pasuje :)
    Ogółem, ciekawy blog, na którym znajduje sie świetna grafika.
    Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!! A będzie notka z obsadą z 'Violetta' Bo widziałam że jest z Martiną, ale mi chodzi aby były bledy i te wgl dodatki ze wszystkimi z serialu, możnaby było tak :)) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamtą notkę pomogła mi zrobić koleżanka, bo ja nie znalazłam dobrych fotek, więc wątpię, że się pojawi z całą obsadą. Ciężko mi było znaleźć fotki z Martiną, dlatego ja dodatków nie zrobiłam, tylko koleżanka. Ale poszukam, może znajdę, to zrobię.

      Usuń
  7. Maite Perroni !

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, nareszcie notka z moją Janel < 3333
    Strasznie się cieszę : *
    Notka bardzo fajna, przepiękne blendy. Chciałabym umieć je robić, tak jak Ty :D
    Świetne animacje i avatary, jak zawsze. Nagłówki także bardzo ładne, chociaż faktycznie byłoby fajniej gdybyś dodawała ich więcej, bo są bardzo ładne, i każdy chce je mieć :)
    Pozdrawiam,
    smiki1705.

    OdpowiedzUsuń
  9. Janel jest śliczna *o* Biorę blendy / Endal

    OdpowiedzUsuń