wtorek, 13 sierpnia 2013

82. Martina Stoessel

 
 
 
>> kliknij na wybrany blend, powiększy się

 
  
  


 
>> kliknij na wybrany avatar, powiększy się


 
 
   
 >> avatary 200x200 i 100x100

 >> avatary ruchome

 
 
>> animacje NIE są mojego autorstwa

HEJ! <3
Za te śliczne dodatki z tej notki podziękujcie KOCHANEJ heαrtwαy . †
Zaproponowała mi, że zrobi i zrobiła i prawda, że są śliczne?!
Ja nie znalazłam dobrych zdjęć, dlatego serdecznie jej dziękuję.
Kocham grafikę, którą wykonuje. Jest genialna!
Chcieliście Martinę - i proszę bardzo! 
Dziękuję Ci jeszcze raz,  heαrtwαy . †
 Mi strasznie się podobają dodatki i sama nie wiem, co najbardziej - wszystko jest genialne.
Okej, nie będę przedłużać.
W kolejnej notce pojawi się Janel Parrish.
A Wy piszcie propozycje do jeszcze kolejnych notek, kogo chcecie w nich zobaczyć!
Nie zamazujcie podpisu "drowsily.blogspot.com" - to się tyczy tego posta i każdego na tym blogu!

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!!!

23 komentarze:

  1. śliczne są :)) /thingx

    OdpowiedzUsuń
  2. są extra! :* Biorę :D PQL

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekalam na notke z Stoessel. Brava za wykonanie jej! Dodatki są śliczne! To prawda , trudno znaleźć fajne jej zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemanko, mam nadzięję że będzie więcej notek z Martiną <3 Kocham ten blog !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz zrobić następną z Lodovicą Comello ? pliska : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dodatki *-*
    pozdrawiam, *creepss.blogspot.com*

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę. Świetna notka *_* A może by tak piłkarzy? :D ~glupeqq

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się dodatki :) a co do kolejnych to Rihanna albo Cher Lloyd

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę bo są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę. Są sudownee :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczneee. Biorę sobie kilka:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Znakomite, biorę kilka blendów, avatar i jedną animację.Avatar i animacja na jeden dzień :))///SecretPaparazzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę: blendy, avatar, animację :3 SecretPaparazzi, zmieniłam tutaj nick :)

      Usuń
    2. Biorę jeszcze avek 200x200, albo jakby co będę brała po trochu wszystkiego ;) żeby Ci nie pisać aż tylu komentarzy ;3

      Usuń
  14. Znowu biorę to co w komciu wyżej///SecretPaparazzi

    OdpowiedzUsuń
  15. A i biorę miniaturkę z I ♥ Violetta i I ♥ Tina Stoessel

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna notka ♥ Biorę blendy i avka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. hej prosze zrób też z Dawidem Kwiatkowskim plisska ♥♥

    OdpowiedzUsuń