środa, 21 sierpnia 2013

85. Snooki

 
 
 
 
 
>> kliknij na wybrany, powiększy się

    

 
 
>> avatary 320x360

>> avatary 320x260

 
>> avatary 320x300


>> nagłówki mają różne rozmiary, kliknij na wybrany - powiększy się

>> animacje nie są mojego autorstwa

Cześć! <3
Ktoś prosił o Snooki - proszę bardzo.
Podobały mi się jej sesje zdjęciowe, więc miło mi się to wszystko robiło.
Wolicie avatary z cienką linią czy trochę grubszą, jak wcześniej dodawałam? Odpowiadajcie.
Jak tam Wasz koniec wakacji? Mój całkiem fajnie, chociaż pogoda jest trochę dziwna, ale daję radę.
Jeszcze 12 dni... Chyba nie wytrzymam! Nie chcę mi się znowu wracać i uczyć, ugh!
Okej, nie narzekam.
Podajcie mi propozycje do kolejnych notek.
Widziałam Anahi w jednym z komentarzu. Zauważyłam też, że ktoś chciał "Kłamczuchy" z PLL, więc pewnie też dodam. Ashley już była, więc kto następny? Troian, Lucy czy Shay?
Nie zamazujcie napisu "drowsily"!

BIERZESZ-PISZ!

15 komentarzy:

  1. boskie . *__* trzy ostatnie blendy mi się najbardziej podobają . ; 3 chciałabym też polskich tenisistów albo piłkarzy w następnych notkach zobaczyć . < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ja stawiam na Josha Hutchersona *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh dzięki kochana fajnie że dotrzymujesz słowa biorę wszystkie oczywiście . i też nie jestem zadowolona, ze wakacje się kończą pozdrawiam . XOXO

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę szkoda, że blendy są wykonane ze zdjęć w których Snooki była jeszcze w Ekipie z New Jersey, ale cóż. 8 blend jest najładniejszy, animacje też ; )

    voliarian-graphics.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie, na której znalazłam te fotki - były tylko do 2012 roku, więc tylko tyle mogłam zrobić :)

      Usuń
  5. Blendy świetne, najbardziej podoba mi się trzeci. Co do avatarów wszystkie są piękne, osobiście wolę te z grubszą linią. :) Ostatni nagłówek - cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wygląd bloga! Zielono i jeszcze Selena, cudo.
    Podobają mi się blendy trzy ostatnie, dwa pierwsze i jeszcze te na różowo. Cudne avatary i ostatni nagłówek - boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne dodatki! x
    Taylor Swift, może?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten blog, nadal się dziwie, gdzie ty znajdujeszte fotki do obróbki? Wiem, że masz pewnie dużo próśb, ale ja bym profiła o dodatki z Sylwią Grzeszczak. Bo szukam avatara na mój profil, a po za tym bardzo ją lubię. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow piękna notka! :)
    Pobieram blendy ♥

    OdpowiedzUsuń