sobota, 10 sierpnia 2013

81. Ashley Benson

 
 
 
 
>> kliknij na wybrany blend, powiększy się


 
 
>> kliknij na wybrany avatar, powiększy się


 
 



>> taśmy filmowe


 
 
 
 
 
 
>> fotki 600x600, kliknij na wybraną - powiększy się


 
 
 
>> avatary 200x200

>> kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się


>> animacje nie są mojego autorstwa

Polecam bloga:

Hej! 
Notka z Ashley - parę osób chciało (wprawdzie nie w komentarzach na blogu, ale na gl). Dodatki mi się nawet podobają, chociaż zawsze mogło być lepiej - trochę tego dużo jest.
Pierwszy i przedostatni blend, moim zdaniem są najlepsze <3 A Wy jak wymyślicie, który Wasz faworyt? Odpowiadajcie w komentarzach, lubię znać opinię innych na temat moich dodatków.
Przepraszam, że nie dodałam Martiny, ale naprawdę nie znalazłam dobrych zdjęć, a jak znalazłam to były rozmazane i za małe - trudno byłoby z tego cokolwiek zrobić, a nie chcę robić nic na siłę.
Proszę Was piszcie DUŻO propozycji, co do kolejnych notek, bo ja zrobię. Zrobię, o ile znajdę dobre foty! 
No to tyle!
KTO W NASTĘPNEJ?

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!
>> podpisujcie się pierwszymi nickami z gl.

14 komentarzy:

  1. ślicznee ;D masz talent .<3
    może w następnej Rihanna ?? :)
    NatiM12

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, Ashley jest śliczna *_*
    Co do blendów to wszystkie są ładne, ale faworyt to ostatni i przedostatni :* Genialne, naprawdę.
    I te avatary podobne do blendów są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. W następnej Jannel Parish czy jakoś tak... Miałam mnóstwo zamówień na picasę z tą osobą więc zapewne blendy z nią też będą stąd pobierać ;)
    A notka jak zawsze śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę ^^ / thingx

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.. Blog - super! Max mnie zaciekawił. Wiele fajnych zdjęć.. pomysłów na blendy :) Czekam na następne notki ;) W propozycjach mogę dać Martinę Stoessel. Pozdrawiam. PQL :*

    OdpowiedzUsuń

  6. tak zgadzam się jest Ok . Następna może z Snooki i Cassie ze Skinsów . Byłabym bardzo wdzięczna . Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga .
    - butchery .

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodatki są nieziemskie *.*
    blendy jak zawsze cudowne, najbardziej podobają mi się 2, 4 i 5 ;*
    uwielbiam avatary blendowe w Twoim wykonaniu < 3
    taśmy filmowe są świetne!
    i pierwszy nagłówek mnie powala ;*
    Na koniec dziękuje za polecenie mojego bloga! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. dodasz może kłamczuchy z pretty little liars? :) Ashley "Hannah" już jest, więc może teraz reszta? Albo Jannel Parish.

    OdpowiedzUsuń
  9. uważam, ze to ile dodatków tu jest świadczy o poświęceniu i ciężkiej pracy. dodatki są świetne C; moim zdaniem to najlepszy blog z dodatkami na glitery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jakie śliczne *.* Pobieram!

    OdpowiedzUsuń
  11. pb jednego blenda -fallise

    OdpowiedzUsuń