środa, 7 sierpnia 2013

80. Demi Lovato

 
 
 
 
 
>> kliknij na wybrany blend, powiększy się

 
 

 
 
 
>> kliknij na wybrany avatar, powiększy się

 
 
 
>> ikonki - 240x240


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
>> fotki 600x600, kliknij na wybraną fotkę - powiększy się

>> serduszko - może Wam się do czegoś przyda

>> nagłówki galeria.glitery, kliknij na wybrany - powiększy się

 
 
>> animacje nie są mojego autorstwa - kliknij na wybraną, powiększy się

>> polecam bloga creepss - nowy blog z dodatkami. 

CZEŚĆ! 
Notkę miałam dodać wcześniej, ale jakoś zabrakło mi czasu. W końcu wakacje są!
Jak Wam się podobają dodatki? Zrobiłam z najnowszych zdjęć Demi, z tego roku. Myślę, że Wam się spodobają. 
>> Wolicie Demi w ciemnych czy jasnych włosach?
Moim zdaniem i w ciemnych i jasnych wygląda ślicznie. W końcu ładnemu we wszystkim ładnie.
Widziałam propozycje, co do następnej notki i zrobię ją właśnie z Martiną Stoessel - może być?
>> Podobają Wam się te nowe avatary, które zrobiłam, te prostokątne? Robić takich więcej?
Odpowiadajcie proszę na moje pytania, piszcie propozycje do kolejnych notek.
EDIT: Jednak nie zrobię notki z Martiną - nie mogę znaleźć odpowiednich fotek. Jak już coś mam, to są albo za małe, albo rozmazane. Przeszukałam chyba milion stron i na każdej jest to samo.
Z kim mam zrobić kolejną notkę? Piszcie!

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!

20 komentarzy:

  1. bardzo fajnie że dałaś demi, nagłówki wyszły czy super : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro robisz następną z Martiną to zrób może z całego serialu ,, Violetta " . Pablo i Jorge też bym chciała :( ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wyszła ta notka. Blendy są śliczne, szczególnie ostatni *.* Bardzo mi się podoba avatar z serduszkami i pierwszy nagłówek. A co do koloru włosów to tak jak powiedziałaś "ładnemu we wszystkim ładnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Demi nawet w czerwonych bosko wyglądała :)
      Dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  4. biorę kilka blendów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam kilka obrazów do przeróbki ^^ . Ładna grafika ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne <3 a zwłaszcza te nowe avatary, suuper :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, a ostatnio sobie myślałam, że nie było dawno czegoś z Demi :D Oczywiście dodatki są świetne, chyba pobiorę parę fotek na swój profil *-* No a Demi jest prześliczna dlatego we wszystkim jej tak slicznie. < 3 Moja propozycja co do kolejnych notek: to może.. jakieś polskie gwiazdy? Ja tam bym chętnie zobaczyła Bednarka, Musiała, Brodkę, Grzeszczak, Mrozu itp. :) /funnyx

    OdpowiedzUsuń
  8. O MÓJ BOŻE *____* zabiłaś mnie tą notką ♥ oczywiście pobieram blendy :D ahhhh *____*

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę to co zawsze:) Czyli kilka blendów,avatar i animacje////SecretPaparazzi

    OdpowiedzUsuń
  10. podwędzam . XD

    boskie ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham *o* ♥ Biorę blendy, avka i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram wszystkie blendy ^^ ~ cains.

    OdpowiedzUsuń