niedziela, 6 października 2013

94. Ashley Tisdale

 
 
 
 
 
 
 
>> kliknij na wybrany blend, powiększy się

    

 
 
>> avatary 320x400

 
>> avatary 320x270

 
>> avatary z przezroczystym tłem, kliknij na wybrany - powiększy się


 
 
 
 
 
 >> fotki 600x600 z teksturą 'kratką'. kliknij na wybraną fotkę - powiększy się

>> kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się

>> animacje nie są mojego autorstwa

Cześć.
I jest Ashley Tisdale! Jestem zadowolona z tej notki, naprawdę dobrze robiło mi się z nią dodatki. Kocham z nią robić dodatki, naprawdę.
Myślę, że docenicie moją pracę i napiszecie chociaż mały komentarz.
 Stare sesje Tisdale są cudowne, wrócić to 'dawnych lat', jej, to było cudne <3
Dziękuję, że mogłam zrobić taką notkę.
>> Podobają Wam się dodatki? - oceniajcie w komentarzach.
>> W kolejnej Ellie Goulding? Czy ktoś inny? Piszcie swoje propozycje.

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!
>> podpisuj się pierwszym nickiem z gliterów.

17 komentarzy:

  1. Notka wyszła świetna. Zdjęcia są dobrane perfekcyjnie. Z blendów najbardziej spodobał mi się przedostatni. Avatary są bardzo ładne. Bardzo mi się podobają te fotki 600x600 fajnie byłoby gdybyś dodawała je do każdej notki bo są bardzo fajne, zawsze wybierasz najładniejsze.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne blendy! ;) W następnym chciałabym prosić o Ninę Dobrev ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blendy, super avatary, super grafika. Wszystko mi się podoba lecz najbardziej zwróciły moją uwagę zdjęcia 6OOx6OO. Świetnie dobierasz zdjęcia, bardzo mi się podoba. Wielki plus. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne <3 Tak, w NN Ellie! / Endal

    OdpowiedzUsuń
  5. ale booooskoooo tu. ♥ Gomez na nagłówku <3
    A notka przecudowna, śliczna, mega, ekstra - bleeeeendy to raj. ♥
    Pierwszy blend, dwa ostatnie, 11 i 12 oraz 8, 10 - wszystkie! :*
    A fotki cudowne są, dodawaj częściej takie, jak oczywiście masz czas! xx
    Co dalej? Avki boskie - kocham te 'stare' fotki Ashley.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowne dodatki : ) kocham tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomite dodatki. Jakby co, to biorę sobie jeden avatar

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, pobieram blendy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ellie w kolejnej ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu nie ma Olivii Holt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ktoś kiedykolwiek prosił mnie o dodatki z nią? Przeczytałam tylko komentarz, co do faniconek, więc dodałam. O osobnej notce z nią z dodatkami nic nie widziałam. I może by tak trochę grzeczniej? "Czemu nie ma Olivii Holt?" - najpierw napisz, to zrobię. A po drugie to nie jestem robotem i notki nie pojawiają się codziennie, bo mam swoje życie.

      Usuń
  11. Ładne :) Czekam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHAM ASHLEY. ♥ Ta notka jest cudowna.
    Faniconki rozwalają system. Też kocham 'stare sesje' Ashley.
    Boooooooskie blendy, kocham, kocham, kocham :*
    Wszystko jest naprawdę piękne. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. biorę kilka blendów

    OdpowiedzUsuń