środa, 16 października 2013

96. Nina Dobrev

 
 
 
 
>> kliknij na wybrany blend, powiększy się

  

 
 
>> avatary 320x360

>> avatary 320x150


 
 
 
 
>> fotki 600x600 z teksturą 'kratką'

>> kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się

>> animacje nie są mojego autorstwa

HEJ! ♥
Dodałam Ninę, bo taka była prośba.
>> Podobają się dodatki? Co najbardziej, co najmniej?
Niektóre blendy są podwójne, ponieważ pierwsze wersja to z napisem, a druga bez.
Dodawać z napisami, czy bez? Czy takie i takie?
A jak reszta dodatków? Piszcie w komentarzach. Chcę znać Wasze zdanie!
>> W kolejnej dodam Taylor Momsen, a potem nie wiem, dlatego PISZCIE SWOJE PROPOZYCJE w komentarzach.

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!

16 komentarzy:

  1. Śliczne są *______* Biorę parę ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG ZAKOCHAŁAM SIĘ W OSTATNIM BLENDZIE *.* pobieram go oczywiście ;D nie da się napisać, co się nie podoba, bo nic takiego nie ma! ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. piękności :* drugi, czwarty, piąty i siódmy blend - CUUUUUDA ♥
    Ładne avatary i footy boskie, ślicznie dobrałaś zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna i dopracowana grafika, witać że poświęciłaś dużo czasu na wykonanie jej ; )
    W NN może Lana Del Rey? / Endal

    OdpowiedzUsuń
  5. Biore :D

    Moglabys zrobic mi notke z Teen Wolf ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dodatki jak zawsze! Niestaty nie skorzystak, gdyż nie jestem jej fanką ani jej nie znam O.o :D Btw. mogłabym prosić o dodatki z Eminem? ponieważ nigdzie takich nie ma, a przydałyby się ^^ byłabym bardzo wdzięczna, jeszcze raz piękny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać dodatki na Twoim blogu. Z notki na notkę coraz lepsze, oby tak dalej. ♥
    Nina jest cudowna, dodatki bardzo mi się podobają :>
    A w kolejnej może Demi? :) Wiem, że może trochę zbyt często jest, ale chyba u Ciebie dawno nie była :>

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 ! Ładna jesteś ! Zapraszam do mnie ;) http://tami-tamiii.blogspot.com/ . Obserwuję i licze na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Zrobisz grafikę z Maite Perroni? Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny post! Powiadomię cię, że biorę 1 fotkę z Niną Dobrev i jeden avatar ;) Nutello

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram avatar i fotki ;* Pozdrawiam, Douglass z gliterów :3

    OdpowiedzUsuń