sobota, 12 października 2013

95. Ellie Goulding

 
 
 
>> kliknij na wybrany blend, powiększy się

  

 
 
>> avatary 320x450

>> avatary 320x260


 
 
 
 
 
>> fotki 600x600 z teksturą 'kratką'

 
 
 
 
>> ikonki 200x200

>> kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się

 
>> animacje nie są mojego autorstwa

Hej! <3
Co tam u Was? Jak w szkole? 
U mnie wszystko dobrze, cieszę się, że w końcu weekend i można odpocząć.
Uff, trochę ulgi. Cały tydzień trzeba się uczyć i nie mam w ogóle czasu na nic innego.
Dodałam Ellie, bo parę osób pisało w komentarzach.
Przepraszam za małą ilość blendów, ale nie znalazłam dobrych fotek.
Dodatki ogólnie się podobają? Co najbardziej? Co najmniej?
Piszcie - lubię znać Wasze zdanie. ♥
KTO W KOLEJNEJ NOTCE?
Piszcie swoje propozycje.

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!
>> podpisujcie się pierwszymi nickami z gliterów.

15 komentarzy:

  1. Ellie moja kochana < 3
    Uwielbiam ją *.*
    Dodatki jak zawsze piękne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i biorę *.*
    Dziękuję że dodałaś jak prosiłam ;)
    / Endal

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG jak tu pięknie!
    Świetna notka ♥ Uwielbiam Twojego bloga ale to już wiesz ;d
    najbardziej podoba mi się ten ostatni blend ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham, kocham, kocham - co tu dużo pisać :) Naprawdę uwielbiam twoje dodatki. Jak mało blendów? Dużo! Fajne są. Ten ostatni jest mega super i te z sesji tej niebieskiej mi się podobają :> Bomba ikonki i te fotki duże!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mam powiedzieć co mi się nie podoba, skoro podoba mi się tu wszystko? Blog jest genialny, to jest to czego szukałam. Będę tu zapewne chętnie zaglądać. :) I mam prośbę mogłabyś zrobić następną notkę z Taylor Momsen z zespołu The Pretty Reckless? Bardzo będę wdzięczna ♥
    / DreamMusic15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejnej będzie Nina Dobrev, ale w następnej - czemu nie? Jasne, że zrobię. ♥

      Usuń
  6. Piękna notka. Wszystko mi się bardzo podoba. Najfajniejsze blendy to 5 i 6. Pierwszy chyba trochę nie wyszedł, ale to nic. Avatary są cudowne i do tego nagłówki ♥
    Świetne animacje, szczególnie dwie ostatnie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może w kolejnych: Selena Gomez albo Demi Lovato? Dawno ich nie było :)
    Albo zwykłe fotki nieznanych dziewczyn, bądź części ciała. Albo różne rzeczy, typu: bransoletki, naszyjniki, itp. :)
    POZDRAWIAM! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. W kolejnych mogą być także: Ross Lynch, Maia Mitchell, Olivia Holt, Cody Simpson, China Anne McClain, Stefanie Scott no i to chyba tyle :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej wezmę, mój nick to prowess

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę fotki /cains - WEACKLESS.blogspot.com - NN z Seleną, link do profilu gliterowego: http://galeria.glitery.pl/profil-cains ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę <3 mój nick to cains czyli ten komentarz u góry :)

    OdpowiedzUsuń