poniedziałek, 21 października 2013

97. Taylor Momsen

 
 
 
 
 
>> kliknij na wybrany blend, powiększy się.

    

 
 
 
>> kliknij na wybrany avatar, powiększy się


 
 
 
>> fotki 600x600

>> kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się

 
 
 
>> animacje nie są mojego autorstwa

HEJ! ♥
Taylor Momsen - oto jest! 
>> Jak Wam się podobają dodatki? To co najbardziej, co najmniej?
Piszcie w komentarzach - chcę znać Wasze zdanie. To dla mnie ważne.
>> A i najważniejsza zasada na tym blogu, to jeśli coś BIERZESZ, to PISZ KOMENTARZ. Innej zasady tutaj nie ma. Dlatego piszcie komentarze, jeżeli pobieracie cokolwiek. I podpisujcie się PIERWSZYM nickiem z gliterów. To też jest ważne.
>> KTO W KOLEJNEJ NOTCE?
Ktoś pisał: OLIVIA HOLT, dodać w kolejnej czy chcecie kogoś innego?
Piszcie swoje propozycje. ♥

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!!!
>> podpisz się pierwszym nickiem z gliterów, dodajcie swój nick na końcu komentarza albo od razu w ADRES/URL.

13 komentarzy:

  1. Piękne jak zwykle <3 Biorę blendy.
    W NN Olivia Holt lub Cara Delevingne?
    / Endal

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa dzięki, dzięki, dzięki! Normalnie chyba biorę wszystko ^^ Uwielbiam Twój blog, a tą notkę to już w ogóle kocham. ♥
    / DreamMusic15

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne dodatki :) Taylor ma bardzo ładną urodę i pewnie fajnie robiło Ci się dodatki.
    Blend drugi, czwarty, szósty & ostatni podobają mi się najbardziej :* Chociaż reszta też jest mega. Super fotki do avatarów wybrałaś, oby tak dalej :D
    Szczerze powiedziawszy, nie znam Olivi Holt, więc może dodasz Carę? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ale przytulnie u Ciebie na blogu. Mimo, że nie przepadam za kolorem różowym to na Twoim blogu jakoś miło się to komponuje. Jeśli chodzi o grafikę: blendy są świetnie wykonane, widać na nich że wkładasz serce w to co robisz, faniconki też są nieźle wykonane, jeśli jednak o nie chodzi proponuję robić troszkę więcej :) Bardzo też podobają mi się nagłówki, szczególnie to że tak świetnie dopasowałaś tekstury do zdjęć.
    Ogólnie rzecz biorąc - bardzo podoba mi się Twoja grafika.
    Jeśli chodzi o następny post, proponuję aktorów z filmu Dary Anioła. Co Ty na to ?

    Pozdrawiam, Kinga (ZaliaMoon).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dodawałam więcej faniconek, ale stwierdziłam, że wolę mniej i bardziej dobierać "lepsze fotki". Więc jest zawsze 5. O, to świetny pomysł. Na pewno dodam! :)

      Usuń
  5. ale fajne. lubię Twoją grafikę. blendy są boskie, z notki na notkę coraz lepsze. może zrób wkrótce jakiś mix? albo dodaj dodatki z lily collins :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna grafika! Pobieram pierwszy i ostatni blend ;} w kolejnej notce bardzoo bym chciała zobaczyć Eminem :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super, tylko troszkę za wolno dodajesz, a ja często potrzebuję na już i powoli schodzę już z Twojego bloga.... Wgl też ze mną nie piszesz... Kiedy znowu dodasz z Martiną Stoessel??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym dodała, ale zrozum, że ja mam szkołę i nie mam czasu zrobić czegokolwiek. Trochę cierpliwości - nie żyję tylko tym blogiem. Jeśli nie lubisz czekać, nie czekaj :)
      A jaki masz nick na gliterach? Bo mówisz, że nie piszę.
      Nie wchodzę na gl praktycznie w ogóle. Brak czasu.
      Z Martiną? Pewnie nie za szybko. Ciężko mi było wtedy znaleźć zdjęcia, dlatego pomogła mi koleżanka. Ale jak znajdę, to czemu nie? :)

      Usuń
    2. No już ok, zdjęcia z Martiną Stoessel znalazłam w internecie i już je mam na profilu, a jak już nie wchodzisz na glit. to nie ma sprawy ^.^

      Usuń
    3. To znaczy wchodzę, ale bardzo rzadko :* Jeśli znalazłabym odpowiednie fotki, to mogę zrobić dodatki z nią, tylko gorzej ze zdjęciami :) Ale postaram się. Jaki masz nick na gl? :)

      Usuń
  8. Witaj!
    Powstał nowy blog z grafiką.
    www.cllevert.blogspot.com
    Byłabym wdzięczna za każde wejście i komentarz. Zapraszam i pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz, Ty też masz fajnego bloga i robisz śliczną grafikę. :) Dodałam cię do obserwowanych, liczę na to samo. / cllevert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń