poniedziałek, 1 kwietnia 2013

51. Florence Welch

 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


 
 


 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


( kliknij na nagłówek, powiększy się )

#BC1817 ; #D2C8AD ; #090B06 ; #1E1A17 ; #E1E0CE

  #C4B691 ; #A82F50 ; #8A9A6D ; #180E31 ; #E0DCD3

 #CDDBC2 ; #FB9274 ; #F5565B ; #875346 ; #F7E4C6


( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się )


( animacje pomniejszone, kliknij na wybraną - powiększy się )

Cześć.
Jak tam dzisiejszy dzień? U mnie całkiem przyjemnie, mija trochę za szybko, ale jest okej.
A co do notki: podoba się Wam? Starałam się jak tylko mogłam i myślę, że dodatki są ładne.
Ktoś chciałby być informowany o nowych postach? Jeśli tak to po prostu w komentarzach napiszcie, że chcecie być informowani i jakiś kontakt do siebie, np. glitery (swój pierwszy nick).
Jeśli chcecie to też możecie dodawać mnie do obserwowanych, wtedy na pewno dostaniecie informację, że nowa notka właśnie została dodana.
Dodałam też dodatkowo tła i tekstury. Jakie tekstury dodawać najczęściej takie png - napisy, czy takie jak wyżej? Piszcie w komentarzach.
W kolejnej kto? Taylor Swift, Pretty Little Liars czy ktoś całkiem inny? Kto?
Byłabym wdzięczna, gdybyście pisali propozycje do kolejnych notek, bo blog istnieje dla Was, nie dla mnie i nie wiem, kogo chcecie, także piszcie.

BIERZESZ COŚ? PISZ!!!

20 komentarzy:

  1. Nie lubię jej ale notka jest świetna! Pobrałam kilka tektur :) NN z Taylor może zrób ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,wzięłam parę. Mogłabyś dodać z Paramore?

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę dwie tekstury.

    OdpowiedzUsuń
  4. wzięłam wszystkie blendy xd Cudne są <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. pobrałam tekstury

    OdpowiedzUsuń
  6. meega *.* w nowej Pretty Little Liars ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko jest śliczne ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko na tym blogu jest taakie śliczne. Pobieram tekstury i tła. W następnej notce mogłaby być Peyton List ? ps. Śliczny nagłówek < 33

    OdpowiedzUsuń
  9. Nioch, nioch, nioch :3 Są genialne, biorę co się da i bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za Flo ♥ / dorota12702

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodasz textury png ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog :) .

    Zrób notkę ze Swedish House Mafia :D
    A jak taką zrobisz to napisz mi na glitery,nick : Whatthe

    OdpowiedzUsuń
  12. więcej tekstur, jeśli możesz : *

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne, te w kwiatki są świetne *.* mogłabyś dodać kilka z P!nk?? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Avki i fanicony są bardzo fajne. Jednak najbardziej mi się spodobały blendy.
    Jeżeli tylko będę czegoś potrzebowała to na pewno wpadne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za przeczytanie mojego kom. ! Są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę kilka! ♥

    OdpowiedzUsuń