poniedziałek, 22 kwietnia 2013

57. Nicole Scherzinger

 
 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


  
 


 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )

( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się )

Hej.
Zrobiłam sobie trochę przerwy od bloga, bo mam też swoje sprawy i nie chciało mi się tutaj nawet przebywać. Ale jest już notka, prosiliście o Nicole, więc proszę bardzo. 
Tekstury są ładne, czy nie? NIE są mojego autorstwa.
Prowadzić dalej bloga? Dodawać dodatki? Ktoś coś pobiera?
Jeśli chcecie, abym dalej go prowadziła i coś dodawała, piszcie z kim mają być notki, bo BLOG istnieje tylko dla WAS, nie dla mnie.
Dodatki tworzę z myślą o Was.
A jutro zaczynam pisać egzaminy gimnazjalne i strasznie się denerwuję. Stres mnie zaraz pożre.
Trzymajcie kciuki. <3
KTO W NN?

BIERZESZ COŚ? PISZ KOMENTARZ!!!

14 komentarzy:

  1. Śliczne są. Proszę Taylor Swift.
    hipstastyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia jutro <3 ładna notka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna grafika *.*

    wanna-be-fashion-girls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak , tak i 100xTAK masz dalej prowadzić bloga , dodatki są świetne . !! Biore . A w następnej notce mogłabyć dodać One Direction? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. NOTKA JEST ŚWIETNA! Pobieram testury i napisy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Może coś z Seleną dodaj?

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNE :* Nicole jest śliczna.
    Najbardziej spodobał mi się blend: 2, 4, 6, 7, 8 <3
    Avatar: 1 i 3 <3
    A te prostokątne wszystkie są śliczne :*
    Wezmę tekstury png.

    OdpowiedzUsuń
  9. BIORĘ TEKSTURY! :3

    OdpowiedzUsuń