wtorek, 2 kwietnia 2013

52. Pretty Little Liars

 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )

 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


 
 
 
 
( to są tła, jeśli nie wiesz jak wkleić, to wklejasz tak normalnie jak każde inne tło, one się potem będą łączyć w całość )

#29252B ; #332E36 ; #3F3842 ; #FAC343 ; #3F3842


#BEB6B4 ; #717076 ; #D85239 ; #C4C4D0 ; #040108

 #E3C694 ; #A68080 ; #B06D43 ; #B08977 ; #E1E8DA

#280D20 ; #5C3047 ; #ED6942 ; #F9C162 ; #F1CF90

#F3EE9F ; #77EAE5 ; #ED1552 ; #E3950D ; #EEE5CA


#FC5156 ; #FF893F ; #B65E6A ; #FFDC90


 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


 
( kliknij na wybraną animację, powiększy się )


 
( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się ) 


Cześć Wszystkim!
Ostatnia notka była wczoraj, ale z racji tego, że dużo osób ją skomentowała, dzisiaj dodaję kolejną.
Pretty Little Liars - może być? 
Na blendach są fotki aktorek, aktorów takie zwykłe, bo nie znalazłam na tyle dużych z filmów (jedynie ten pierwszy z Shay).
Dodałam też tekstury, są ładne?
Co sądzicie o nowym wyglądzie na blogu?
PS: Animacje nie są mojego wykonania i tekstury też, ale naprawdę staram się jak mogę i szukam dla Was jak najlepszych.
W kolejnej Swift czy ktoś inny? PISZCIE. 

BIERZESZ - PISZ KOMENTARZ!!!


32 komentarze:

  1. Cudowna notka! Blendy *.* boskie, avatary duze , migajace 2 suuper, i tła : o brak mi słów kochanie! Po prostu wymiata każda notka, co nowsza to lepsza. Cały czas mnie zaskakujesz:) haha:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka ! Pobieram < 333

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejj ;*** PLL <333 Moja miłość! ;ddd Świetna notka! ;-)
    Zapraszam do mnie: http://soulmusicdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkooo boskie. <3 i w następnej swift jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne tła iavatary

    OdpowiedzUsuń
  6. ODJSNFAKHSANX SAO *______* Ta notka jest moją naj naj naj naj najbardziej ulubioną! Jest przecudowna! Pobieram blendy i tekstury i napisy ^^ DZIĘKI CI CUDOWNA GRAFICZKO! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie do końca, inni mają podzielne zdanie, mimo to dziękuję :)

      Usuń
    2. A bo się nie znają ;)

      Usuń
  7. Fajne.. tyle że o troian i sashie ( spencer i ali ) zapomniałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądam pll, więc nie znam poszczególnych postaci. W poprzedniej notce mogliście podać mi z kim, co dodać. Ale jak następnym razem będę z nimi robić, to dodam :)

      Usuń
  8. ale śliczne < 3 jestem zachwycona ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie, że robisz wszystko na odwal. Zapomniałaś o Troian, która gra Spencer JEDNĄ Z GŁÓWNYCH POSTACI TEGO SERIALU wydaje mi się, że to dlatego, iż za nią nie przepadasz. Z większością awatarów i nagłówków nie ma szału tylko dodana ramka no cóż i po co dodajesz animacje pobrane z tumblr skoro nie są twojego wykonania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądam PLL, więc nie wiem nawet jak nazywają się poszczególne postaci, prosiłam o to abyście napisali kogo chcecie - zero reakcji, więc dodałam te, które nieco znam.
      A animacje są z tumblr, bo każda osoba, która prowadzi bloga najczęściej dodaje z tumblra. Więc mi tego nie wytykaj.
      A na pewno nie robię na odwal, bo gdyby było na odwal, notki nie pojawiałyby się codziennie. Więc nie mów jeśli nie wiesz. To, że ci się nie podoba to już inna sprawa.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałam usunąć poprzedni komentarz bo się przejęzyczyłam xD tak już jest jak się robi 1000 rzeczy na raz O_____o pobieram tekstury i png's ;)) a nowy wygląd bloga masz świetny pozdrawiam < 3 a ogólnie fajna notka podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne :d. mam pytanie jakie wymiary ma twój nagłówek . ? ( : . odp na mojim blogu bardzo mi zależy na tym . <,3. ! Będziemy się informować o NN ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę parę tekstur

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna notka ;3 jest w niej wszystko : 3

    OdpowiedzUsuń
  15. pobieram parę blendów

    OdpowiedzUsuń
  16. biorę animacje

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę tło i tekstury.

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę tła blendy avatary < 3 świetne to ! ~ basiek < 3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog i grafika < 3 biorę animacje i avatary :) - konto na gliterach : refuge

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham PLL ♥ Notka wyszła Ci świetnie, widać że bardzo się nad nią starałaś : * Pozdrawiam i oczywiście pobieram. ~ Endal

    OdpowiedzUsuń
  21. Pobieram ruchomy avatar - cains

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobieram jedno tło i może coś jeszcze :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń