piątek, 5 kwietnia 2013

54. Nieznane

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybraną fotkę, powiększy się, rozmiar: 600x600 )




Hej!
Czujecie wolność? Dobrze, że dzisiaj piątek. Niby tylko dwa dni w szkole, ale jednak. 
Jak notka? Fotki mogą być?
A teraz napiszę coś, co piszę już pewnie setny raz: BLOG ten istnieje dla Was i tylko dla Was, więc proszę piszcie propozycje, a ja na pewno je zrealizuję i w bliskiej przyszłości się tutaj pojawią, tylko piszcie. Ja nie siedzę w Waszych głowach i nie wiem, co konkretnie chcecie.
Chcesz coś? PO PROSTU napisz w komentarzu.
Kto w nowej notce? Piszcie, proszę.

BIERZESZ COŚ? NAPISZ!!!

26 komentarzy:

  1. Super zdjęcia <3 Są na 6+ (nie za same zdjęcia, ale też za ilość ♥) pisz dalej. ; 3 Piękna grafika ^^ Pozdrawiam, ~ ispirato . ♥ < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne fotki ;D świetna grafika, blog cudownie rozplanowany, ilość i jakość zdjęć, które dodajesz jest powalająca. Podziwiam i pozdrawiam.
    tenczuszka

    OdpowiedzUsuń
  3. A te tekstury... piękne < 3 Wierzę, że kiedyś może nawet jeśli nie będzie sławny, stworzą program na podstawie twoich grafik . ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przesadzasz. Moja grafika nie jest na tyle dobra :)

      Usuń
  4. Pff, ja nie umiem nawet wyciąć zdjęcia . : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczysz się, a ja muszę koniecznie nauczyć się robić coś lepszego :)

      Usuń
  5. Fajne fotki, niektóre nawet bardzo, biorę pare. ; ) Mogłabyś zrobić notkę z fotkami gwiazd ? Rihanna, Katy Perry itp. / dorota12702

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze śliczne ;* W nowej notce może Ellie Goulding, Adele, P!nk, Jessie J ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka! Pobieram napisy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Notka zaj****ta :)) Pobiore kilka fotek *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobisz dodatki z Niallem Horanem ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna, śliczne fotki ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia. Fajnie, że dodajesz części ciała, gdyż ja właśnie takich zdjęć potrzebuję na glitery.

    OdpowiedzUsuń
  12. A możesz dodawać te blendy co kiedyś dodawałaś? Były super. Wole blendy od takich zdjęć. ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blendy nadal będę dodawać, tylko ktoś prosił o fotki, więc dodałam, taka odmienna notka. Tylko piszcie z tym te blendy.

      Usuń
  13. http://castleofaglass.blogspot.com/ zapraszam,dopiero zaczynam, dlatego mało notek

    OdpowiedzUsuń
  14. wzięłam 3 fotki

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę fotki . : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę, fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń