środa, 3 kwietnia 2013

53. Taylor Swift

 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


 
 
 


 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


#6B637B ; #780C43 ; #C2AE92 ; #6C909D ; #2F2B3E


#0D162D ; #94AA8D ; #ED6A7D ; #079AD4 ; #564975


( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się )


Cześć.
Wiem, że pewnie macie mnie już dość przez te codzienne notki (chyba, że wam się podobają), ale dodaję, skoro mam czas.
Potem będzie już ciężko, więc dodaję póki mam trochę czasu.
Co do nagłówków - kliknij, powiększy się.
Myślę, że notka jest całkiem w porządku, tekstury również dodałam. Myślę, że ładne.
A może w kolejnej notce dodać nieznane dziewczyny, części ciała, itp?
Albo jedzenie, naszyjniki, buty, telefony, lakiery?
Wolicie nieznane dziewczyny czy takie różności?
Piszcie w komentarzach. 
Kto chce być informowany o nowościach? 
Dodajcie też do obserwowanych mojego bloga, jeśli chcecie.

BIERZESZ COŚ? PISZ!!!

21 komentarzy:

  1. free fresh ♥3 kwietnia 2013 15:02

    świetne! pobieram tekstury.
    pozdrawiam ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, najlepsze blendy :) być moze coś pobiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne < 3 w nowej może nieznane dziewczyny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuuper notka, jak zawsze. :) w następnej nieznane dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam , ale nie rozumiem co znaczy 1000 x 500 . ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UPS ! PRZEPRASZAM JUŻ KOJAŻE :D. ZAPOMNIAŁAM O CO PYTAŁAM I DLATEGO TAK ZAPYTAŁAM , ALE SIE PRZYPOMNIAŁO : D. DZIĘKUJE .

      Usuń
  6. śliczne : * nieznane dziewczyny jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej , Witaj :D. Na Blogu ALWAYS ukazała sie już kolejna notka : ) . Co prawda na blogu świętuje sie co 20 / 30 notkę można pomóc przy robieniu BIG MIX 30 notka ! : D . Więcej szczegułów na blogu ! ZAPRASZAM !! / ALWAYS

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę no nie. Nie bawię się tak. Za każdym razem jak wejdę na Twojego bloga to jest CORAZ ŚLICZNIEJ! Zabijasz swoimi notkami ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. a może kolejną notkę zrobisz z dziewczynami z Little Mix? mój profil gliterowy: agnnes18

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kilka kolejnych już coś mam, ale jak dodam tamte, to na pewno zrobię :)

      Usuń
  10. Wszystkie nagłówki i avki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. BIORĘ TŁO, JEST ŚWIETNE. ;D / dorota12702

    OdpowiedzUsuń
  12. wzięłam parę dodatków

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę teksturki. c:

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę tekstury ale nie muszę tego pisać bo pewnie wiesz,że robisz cudne dodatki i blendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram blendy i avatar ♥

    OdpowiedzUsuń