niedziela, 7 kwietnia 2013

55. Bella Thorne

 
 
 
 
( kliknij na wybrany blend, powiększy się )


 
 


 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


( kliknij na wybrany nagłówek, powiększy się )




( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się )


( kliknij na wybraną animację, powiększy się )


Cześć Wam!
Jak podoba Wam się notka? Dodałam Bellę, bo kilka notek wcześniej, ktoś o nią prosił.
Przepraszam za ten nieładny napis "drowsily" na avatarach tych "blendowych". Następnym razem jak takie avatary będę robić, zrobię mniejszy napis.
Tekstury i animacje nie są mojego autorstwa. I to nie znaczy, że hop siup na szybko kopiuje. Muszę znaleźć czas, aby dla Was znaleźć, pobrać i dodać tutaj. A to wcale nie jest na tak szybko. Trochę to zajmuje. 
Tekstur i animacji nie pobieram z innych blogów, są do tego specjalne strony, takie graficzne.
Miło mi będzie, jeśli będziecie dodawać mój blog do obserwowanych.
W kolejnej notce też dodać tekstury, a jakie chcecie?
KTO W KOLEJNEJ NOTCE? Piszcie w komentarzach.

BIERZESZ COŚ - NAPISZ KOMENTARZ!

23 komentarze:

  1. Trzeci blend jest przepiękny! : ) Dodatki ogółem też śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój Blog jest super :) Znalazłam tu dużo dodatków na mój profil na gliterach. A czy pomyślałabyś też o tym, żeby dodać jakieś Avki z Julą, albo na ogól, z polskimi celebrytami ? :) Byłabym bardzo wdzięczna :* Pozdrawiam - Kamisiaaax33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdę odpowiednie fotki i czas, to zrobię : )

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba, znalazłam mnóstwo rzeczy, które mi się przydadzą na profilu na gliterach. :) Będę na pewno częściej wpadać, bardzo fajny blog ;* `sibuna z gliterów xx

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne dodatki : )

    OdpowiedzUsuń
  5. super masz bloga ! bardzo mi się podoba !! :D a czy mogłabyś również dodać różne avki z Julitą Fabiszewską ?? xD Crystalx33

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka ;* W nowych moze zespoł The Wanted czy Nicole Scherzinger ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za Bellą, ale blendy mnie urzekły *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę teksturki : )) A tak wgl. super blog ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. A może z Carly Rae Jepsen? Jeszcze na żadnym blogu nic z nią nie widziałam. Dodaj np. blendy, avatary (te podobne do blendów strasznie mi się podobają) i nagłówki : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny blog! *.*
    Zapraszam do czytania opowiadania mojego autorstwa na: http://fcb-en-mi-corazon.blogspot.com pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. wzięłam napisy png

    OdpowiedzUsuń
  13. biore blendy. : *

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę kilka blendów, avatar i animacje. Jak zawsze :)////SecretPaparazzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Korzystam ♥ ~ Endal

    OdpowiedzUsuń