sobota, 13 kwietnia 2013

56. Avatary z polskimi gwiazdami

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( kliknij na wybrany avatar, powiększy się )


( kliknij na wybraną teksturę, powiększy się. NIE są mojego autorstwa )

Hej.
Wyczytałam z komentarzy, że chcieliście avatary z polskimi sławnymi osobami, więc dodałam. Nie wiedziałam jakie konkretnie, więc są tylko podłużne, ale najczęściej takie chcecie, więc proszę.
Nie wiem, kogo dodawać w przyszłych notkach, więc jak kogoś chcecie, to po prostu piszcie w komentarzach, a jak nie będzie propozycji, to nie będę dodawać nic. Nie wiem kogo chcecie.
KTO W KOLEJNEJ NOTCE? Proszę, piszcie kogo chcecie.
Tekstury jakie dodać?

BIERZESZ COŚ? - PISZ KOMENTARZ!!!

19 komentarzy:

  1. Mimo tego, że nie lubię polskich "gwiazd" to notka bardzo fajna ;) Pobieram tekstury :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na 24 rozdział :) http://moje-marzenia-to-on.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za polskimi piosenkarzami, ale ładne avatary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób dodatki z Niallem Horanem . !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne avatary ;) W nowej notce moze nicole scherzinger ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne awatary, podoba mi się też ich kolorystyka. "Rozświetlenie" świetnie pasuje do zdjęć takich właśnie osób z shake'ami, różnymi kawami, w tym kawa Starbucks, ogólnie wszystkie, na których coś lub ktoś ładnie wychodzi. : ) Kilka gwiazd z Twoich awatarów poznaję, ale większość... nie za bardzo ; ) Czcionka napisów (jeśli to czcionka ; D) bardzo mi się podoba. Przyznam, bardzo pomysłowa jesteś :D Te jakby cienie kółeczka, też bardzo mi się podobają, dla mnie znaczą iż jesteś duszą, której wszystko się udaje. : ) A tekstury, choć nie są twoje, zasługują na pochwałę. Dodaje się do obserwatorów, blog jest super. Takie super blogi rzadko się zdarzają ; ) A w kolejnej notce, proponuję Lanę Del Rey. Nie przepadam za nią, ale będą z niej piękne blendy : D To znaczy jak chcesz, nie zmuszam. ^^ Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga,

    ~ ispirato . ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wyczerpujący komentarz, to miłe : *

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę zagranicznych wokalistów
    mons-monss.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę jednak tylko 1 teksturę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3
    Te ostatnie zwłaszcza urzekają :3
    Troszkę wyobraźni i można tworzyć cuda :3

    Zapraszam do mnie [ lausalitartes.blogspot.com ]
    + dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! :* dzięki wielkie, wzięłam avatar z Julą : ) Kamisiaaax33

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) pobieram tekstury ;*
    Zapraszam some-graphics-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może dodaj coś z Seleną? Dawno nie było.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, biorę kilka tekstur. ;)

    OdpowiedzUsuń